European CSR Award isi prezinta campaniile nominalizate in Romania
Data publicarii: 26-04-2013 | Diverse
Juriul European CSR Award anunta nominalizarile locale pentru prima editie a competitiei pan-europene.
Coordonat de prestigioasele organizatii CSR Europe si Business in the Community (BITC), programul a fost implementat in Europa de un consortiu unic de 29 de organizatii nationale de CSR. In Romania, competitia a fost organizata de Forum for International Communications, prin programul CSR Romania.
Juriul a apreciat indeosebi proiectele inovatoare, durabile si replicabile, cu impact cuantificabil pentru business si societate. Metodologia de jurizare a urmarit criterii precum inovatie, leadership si parteneriat, detasandu-se astfel de alte proiecte existente in Europa care recunosc excelenta in practicile de responsabilitate sociala corporatista. Au fost vizate in mod special parteneriatele de succes dintre companii si stakeholderii non-profit. Acesta este un concept inovator in peisajul premiilor europene de CSR care vizeaza in mod traditional proiecte de CSR initiate si realizate in-house.
Procesul de jurizare s-a desfasurat in perioada 1 Martie - 20 Aprilie 2013 pe baza criteriilor de performanta ale organizatiei britanice British in the Community (BITC).
Prezentam mai jos nominalizarile in ordine alfabetica:
Companii mari
- Banca Comerciala Romana: Coaches of financial responsibility
- Coca-Cola HBC Romania: Green Bee Project
- Coca-Cola System Romania: Adopt a River from Its Spring to its Mouth
- Danone Romania: Smiles for the future
- IBM Romania: IBM KidSmart programme supporting preschool education
- Petrom: Protect your home, prepare your community!
- Provident Financial Romania IFN SA: The National Program ”Family budget
- Rompetrol: Together for each and everyone
- UPC Romania: Tech School
- Ursus: Find Your Balance Campaign
- Vodafone Romania: Partnership for life
Companii mici si mijlocii
- Eco-Rom Ambalaje: The Green Laboratory for Recycling
- GolinHarris Public Relations: Food Bank
- Media Production Group SRL: Tenis10
- Vitrina Advertising: Cluj has attitude
Jurizarea competitiei locale a fost asigurata de reprezentanti ai unor companii cu expertiza vasta in derularea proiectelor de CSR, de reprezentanti ai unor organizatii non-guvernamentale care dezvolta parteneriate durabile cu parteneri de business, precum si de consultanti independenti, cercetatori si reprezentanti ai organizatiilor internationale de profil.
Castigatorii vor fi anuntati in cadrul unui eveniment festiv ce va avea loc la Bucuresti, Hotel Hilton, in data de 22 mai 2013, si vor fi invitati sa participe la European CSR Award Ceremony, eveniment organizat de Comisia Europeana la Bruxelles, pe 25 iunie 2013.
European CSR Award este sprijinit in Romania de companiile Raiffeisen Bank, AVON si Ursus Breweries, si de partenerii media: Hotnews, Wall-Street, IQADS, Smark si PR Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial