MasterCard lanseaza serviciul de recuperare a TVA-ului pentru companii
Data publicarii: 31-10-2006
Serviciul de recuperare a TVA-ului este o solutie unica ce are trei elemente:
•Un Ghid cu Cele mai Bune Practici de educare a companiilor in privinta celor mai eficiente modalitatii de recuperare a TVA-ului;
•Un instrument de raportare care ofera informatii online privind gradul de recuperare a TVA-ului in diferite tari;
•O companie externa, Meridian, care usureaza procesul de recuperare a TVA-ului.
Dezvoltat de KPMG, Ghidul cu Cele mai Bune Practici de recuperare a TVA-ului va ajuta companiile care utilizeaza carduri MasterCard Corporate sau Purchasing sa-si optimizeze programele lor de carduri, furnizand sfaturi practice privind recuperarea TVA-ului.
Serviciul de recuperare a TVA-ului utilizeaza o tehnologie ce permite posesorilor de carduri MasterCard sa vada, in timp real, cat TVA au platit ca urmare a cheltuielilor efectuate pe card, dar si o estimare a cat pot recupera. Aceasta informatie este disponibila direct prin Smart Data Online™** sau poate fi integrata in sistemul propriu de raportare al emitentilor.
MasterCard a insarcinat Meridian sa ofere companiilor, atat mari, cat si mici, o metoda rapida si eficienta de recuperare a TVA-ului extern, la rate exclusiviste, pre-negociate. O data ce o compania s-a inregistrat pentru serviciu, Meridian administreaza toti pasii, de la primirea facturilor, la rambursarea TVA-ului - lucru care poate fi facut in moneda pe care o alege compania - direct in contul de la banca.
"Faptul ca peste 86% dintre companiile din UE intampina dificultati la recuperarea TVA-ului platit in afara tarii si renunta in fiecare an la 5 miliarde de euro echivalentul TVA-ului cuvenit, pozitioneaza initiativa noastra ca pe o solutie unica, automatizata de a ajuta emitentii nostri si clientii acestora. Combinand utilizarea unui card MasterCard Corporate sau Purchasing, SmartData Online, si suportul Meridian, rezulta o solutie ce ofera companiilor noi oportunitati privind eficientizarea costurilor", spune Steve Abrams, Global Group Executive, Commercial Products, MasterCard Worldwide.
Mark O' Riordan CEO la Meridian VAT comenteaza privind lansarea Serviciului de recuperare a TVA-ului:
"Suntem incantati ca MasterCard a ales Meridian ca partener pentru a oferi un serviciu de calitate clientilor sai. Dreptul de a recupera TVA-ul extern asigura un mediu competitiv si echitabil, dar este in acelasi timp un proces extrem de complex. Suntem considerati liderul si inovatorul in domeniu si prin parteneriatul cu MasterCard vom putea oferi companiilor mici si mari posibilitatea de a-si exercita drepturile. Serviciul nostru este cel mai complex serviciu de recuperare a TVA-ului si ofera valoare adaugata atat posesorilor de carduri, cat si emitentilor."
Gary Harley, Partner la KPMG LLP spune:
"Ghidul cu Cele mai Bune Practici pe care l-am dezvoltat impreuna cu MasterCard este o parte integranta a pachetului de recuperare a TVA-ului. Acest ghid nu numai ca va ajuta companiile sa evidentieze TVA-ul rezultat in urma cheltuielilor legate de calatorii si divertisment, dar ajuta si la cresterea sumei care poate fi recuperata. Acest lucru reprezinta un alt motiv pentru care companiile ar trebui sa utilizeze carduri corporate pentru a-si administra cheltuielile privind calatoriile si divertismentul, dar ii va ajuta si pe emitentii de carduri sa creasca procesul de achizitie si de utilizare a cardurilor."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri