MasterCard lanseaza serviciul de recuperare a TVA-ului pentru companii
Data publicarii: 31-10-2006Serviciul de recuperare a TVA-ului este o solutie unica ce are trei elemente:
•Un Ghid cu Cele mai Bune Practici de educare a companiilor in privinta celor mai eficiente modalitatii de recuperare a TVA-ului;
•Un instrument de raportare care ofera informatii online privind gradul de recuperare a TVA-ului in diferite tari;
•O companie externa, Meridian, care usureaza procesul de recuperare a TVA-ului.
Dezvoltat de KPMG, Ghidul cu Cele mai Bune Practici de recuperare a TVA-ului va ajuta companiile care utilizeaza carduri MasterCard Corporate sau Purchasing sa-si optimizeze programele lor de carduri, furnizand sfaturi practice privind recuperarea TVA-ului.
Serviciul de recuperare a TVA-ului utilizeaza o tehnologie ce permite posesorilor de carduri MasterCard sa vada, in timp real, cat TVA au platit ca urmare a cheltuielilor efectuate pe card, dar si o estimare a cat pot recupera. Aceasta informatie este disponibila direct prin Smart Data Online™** sau poate fi integrata in sistemul propriu de raportare al emitentilor.
MasterCard a insarcinat Meridian sa ofere companiilor, atat mari, cat si mici, o metoda rapida si eficienta de recuperare a TVA-ului extern, la rate exclusiviste, pre-negociate. O data ce o compania s-a inregistrat pentru serviciu, Meridian administreaza toti pasii, de la primirea facturilor, la rambursarea TVA-ului - lucru care poate fi facut in moneda pe care o alege compania - direct in contul de la banca.
"Faptul ca peste 86% dintre companiile din UE intampina dificultati la recuperarea TVA-ului platit in afara tarii si renunta in fiecare an la 5 miliarde de euro echivalentul TVA-ului cuvenit, pozitioneaza initiativa noastra ca pe o solutie unica, automatizata de a ajuta emitentii nostri si clientii acestora. Combinand utilizarea unui card MasterCard Corporate sau Purchasing, SmartData Online, si suportul Meridian, rezulta o solutie ce ofera companiilor noi oportunitati privind eficientizarea costurilor", spune Steve Abrams, Global Group Executive, Commercial Products, MasterCard Worldwide.
Mark O' Riordan CEO la Meridian VAT comenteaza privind lansarea Serviciului de recuperare a TVA-ului:
"Suntem incantati ca MasterCard a ales Meridian ca partener pentru a oferi un serviciu de calitate clientilor sai. Dreptul de a recupera TVA-ul extern asigura un mediu competitiv si echitabil, dar este in acelasi timp un proces extrem de complex. Suntem considerati liderul si inovatorul in domeniu si prin parteneriatul cu MasterCard vom putea oferi companiilor mici si mari posibilitatea de a-si exercita drepturile. Serviciul nostru este cel mai complex serviciu de recuperare a TVA-ului si ofera valoare adaugata atat posesorilor de carduri, cat si emitentilor."
Gary Harley, Partner la KPMG LLP spune:
"Ghidul cu Cele mai Bune Practici pe care l-am dezvoltat impreuna cu MasterCard este o parte integranta a pachetului de recuperare a TVA-ului. Acest ghid nu numai ca va ajuta companiile sa evidentieze TVA-ul rezultat in urma cheltuielilor legate de calatorii si divertisment, dar ajuta si la cresterea sumei care poate fi recuperata. Acest lucru reprezinta un alt motiv pentru care companiile ar trebui sa utilizeze carduri corporate pentru a-si administra cheltuielile privind calatoriile si divertismentul, dar ii va ajuta si pe emitentii de carduri sa creasca procesul de achizitie si de utilizare a cardurilor."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut