RCS-RDS, in topul reclamatiilor
Data publicarii: 30-04-2013 | Media
RCS&RDS se afla in topul reclamatiilor depuse de utilizatorii de servicii de comunicatii la ANCOM, in primul trimestru al anului, compania lui Zoltan Tezsari cumuland 25% din plangerile clientilor. Clasamentul este continuat de Cosmote (22%), Romtelecom (18%), Orange (17%) si Vodafone (10%).
Marea majoritate a problemelor semnalate de utilizatori se refera la relatia contractuala dintre acestia si furnizorii de servicii de comunicatii electronice, mai precis la aspecte privind derularea, prelungirea, incetarea contractelor sau neincluderea anumitor clauze minime obligatorii in contracte.
O problema reclamata tot mai des la Autoritatea de Reglemenatre in Comunicatii se refera la contractele incheiate telefonic intre utilizatori si furnizorii de servicii de comunicatii electronice (asa-numitele contracte la distanta). Principalele aspecte semnalate de utilizatori sunt, pe de o parte, neintelegerea ofertei care li se comunica telefonic si, pe de alta parte, neintelegerea faptului ca acceptul lor, comunicat telefonic, are drept consecinta incheierea unui contract care produce aceleasi efecte ca un contract scris.
Nemultumirea utilizatorilor provine, in principal, din neintelegerea prevederilor din contracte, generata fie de complexitatea acestora si informarea insuficienta din partea furnizorilor, fie de faptul ca utilizatorii nu citesc cu atentie contractele la momentul semnarii lor. Se ajunge astfel la situatii in care utilizatorii nu cunosc nici macar prevederile referitoare la unitatile incluse (minute, MB), tarifele aplicabile, instalarea/activarea serviciului, durata contractului si conditiile de reinnoire a acestuia.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial