RCS-RDS, in topul reclamatiilor
Data publicarii: 30-04-2013 | Media
RCS&RDS se afla in topul reclamatiilor depuse de utilizatorii de servicii de comunicatii la ANCOM, in primul trimestru al anului, compania lui Zoltan Tezsari cumuland 25% din plangerile clientilor. Clasamentul este continuat de Cosmote (22%), Romtelecom (18%), Orange (17%) si Vodafone (10%).
Marea majoritate a problemelor semnalate de utilizatori se refera la relatia contractuala dintre acestia si furnizorii de servicii de comunicatii electronice, mai precis la aspecte privind derularea, prelungirea, incetarea contractelor sau neincluderea anumitor clauze minime obligatorii in contracte.
O problema reclamata tot mai des la Autoritatea de Reglemenatre in Comunicatii se refera la contractele incheiate telefonic intre utilizatori si furnizorii de servicii de comunicatii electronice (asa-numitele contracte la distanta). Principalele aspecte semnalate de utilizatori sunt, pe de o parte, neintelegerea ofertei care li se comunica telefonic si, pe de alta parte, neintelegerea faptului ca acceptul lor, comunicat telefonic, are drept consecinta incheierea unui contract care produce aceleasi efecte ca un contract scris.
Nemultumirea utilizatorilor provine, in principal, din neintelegerea prevederilor din contracte, generata fie de complexitatea acestora si informarea insuficienta din partea furnizorilor, fie de faptul ca utilizatorii nu citesc cu atentie contractele la momentul semnarii lor. Se ajunge astfel la situatii in care utilizatorii nu cunosc nici macar prevederile referitoare la unitatile incluse (minute, MB), tarifele aplicabile, instalarea/activarea serviciului, durata contractului si conditiile de reinnoire a acestuia.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall