Femeile britanice cheltuiesc cel mai mult din Europa pe produse cosmetice
Data publicarii: 01-11-2006Potrivit acestui studiu, cheltuielile anuale facute de britanici vor propulsa piata de cosmetice a Marii Britanii pe primul loc european, inaintea celei franceze, germane sau spaniole, cu venituri de aproape 1,5 miliarde de euro.
Pe de alta parte, pe piata europeana a parfumurilor, femeile din Spania cheltuiesc cel mai mult, cu o medie de 40 de euro, respectiv cu opt euro mai mult decat cele din Franta, care sunt tot pe locul doi.
Aproape 96% dintre femeile spaniole folosesc parfum, obicei pe care in Spania il au si barbatii, dintre care 85% utilizeaza apa de toaleta. Procentul este acelasi si pentru barbatii germani, urmati, in acest clasament, de cei britanici, cu 72% si de francezi, cu 66%.
In ciuda acestor date, cea mai dezvoltata piata a parfumurilor si a produselor cosmetice ramane cea din Franta, in care se investesc anual peste trei miliarde de euro, urmata de cea din Marea Britanie, cu 2,8 miliarde si de piata germana, cu 2,4 miliarde de euro, mai scrie AFP.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall