Hipermarket Kaufland la Bistrita
Data publicarii: Astazi, 01-11-2006
Una dintre cele mai mari si expansive societati de comert cu amanuntul din Europa, Kaufland, vine si in Bistrita, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro Cel de-al cincisprezecelea hipermarket Kaufland se deschide in data de 2 noiembrie 2006. Intrarea Kaufland pe piata romaneasca a avut loc pe 13 octombrie, prin deschiderea primului hipermarket in Bucuresti, in zona Bucur Obor. In 24 noiembrie a fost inaugurat cel de-al doilea magazin Kaufland in Ramnicu Valcea si a urmat al treilea in 15 decembrie, la Ploiesti. Pe 2 februarie 2006, s-a deschis al patrulea hipermarket Kaufland in Alba Iulia.
A urmat Timisoara, pe 23 februarie 2006, Baia Mare in 16 martie, Targu Mures in 11 aprilie, Galati in 4 mai, Cluj in 15 iunie, Hunedoara in 13 iulie, Satu Mare in 27 iulie, Suceava in 24 august, un al doilea magazin in Timisoara, in 12 octombrie si Targoviste in 19 octombrie.
Investitia din Bistrita se ridica la aproximativ 7,5 milioane de Euro. Pe terenul de aproximativ 19.000 de metri patrati a fost ridicat magazinul Kaufland, pe o suprafata de 3.200 de metri patrati si o parcare pentru clienti de 288 locuri.
Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajati in intreaga Europa, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de Euro. Concernul Kaufland este reprezentat de peste 730 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia si Romania. In luna martie a acestui an a fost deschis si in Bulgaria primul magazin Kaufland.
Pana in prezent, investitia totala in tara noastra a ajuns la aproximativ 200 de milioane de Euro. Kaufland Romania a creat pana in momentul actual aproximativ 3.600 de noi locuri de munca, la sediul central, in magazinele din Bucuresti, Ramnicu Valcea, Ploiesti, Alba Iulia, Timisoara I si II, Baia Mare, Targu Mures, Galati, Cluj, Hunedoara, Satu Mare, Suceava, Targoviste si Bistrita, precum si la noul depozit central situat in Parcul Industrial Ploiesti.
Kaufland se ghideaza dupa principiul "totul sub acelasi acoperis", oferind produse variate, care acopera tot necesarul zilnic.
Oferta cuprinde de la marca proprie K-Classic, pana la produse oferite de producatorii regionali si produse de marca.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025