MasterCard Elite Day, cu reduceri de 20% in magazinele Tommy Hilfiger
Data publicarii: 15-05-2013 | Finante-Banci
- Promotia este valabila in magazinele Tommy Hilfiger din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi, intre 15 mai - 15 iunie 2013
- Campania este parte a programului anual MasterCard Elite, ce ofera beneficii si experiente speciale celor care fac plati cu carduri Gold, Platinum, World, World Elite si Corporate MasterCard
Ajuns la 101 brand-uri partenere, ce acopera 200 de locatii din 15 orase, programul anual MasterCard Elite prezinta primul eveniment din 2013, din seria Elite Days. Acesta are loc in magazinele mono-brand Tommy Hilfiger din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi.
In fiecare zi de joi, in perioada 15 mai - 15 iunie, achizitiile platite cu cardurile Gold, Platinum, World, World Elite si Corporate MasterCard beneficiaza de doua discount-uri: 5%, discount-ul standard Elite - valabil pe tot parcursul anului si 15%, reducerea speciala Elite Day.
"In 2010, alaturi de cativa comercianti parteneri, ne asumam misiunea de a realiza o colectie de experiente deosebite pentru posesorii de carduri MasterCard - programul MasterCard Elite”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe. "Trei ani mai tarziu, numarand momentele de succes si realizarile de pana acum, ne dam seama ca am ales directia corecta si ca o astfel de initiativa era ce lipsea din peisajul retailului romanesc.”
"Anul acesta, 101 branduri, acoperind peste 200 de locatii, s-au aliat cu programul nostru, pentru a le oferi clientilor, posesori de carduri MasterCard, tratament preferential si beneficii speciale. Prin seria de activari Elite Days - in care ne asociem cu brand-urile partenere pentru a acorda o oferta exceptionala, pe o perioada limitata - ne dorim sa crestem dinamica acestei colectii. Primul eveniment este construit impreuna cu reprezentanta Tommy Hilfiger in Romania, deci sub sigla unuia dintre cele mai puternice brand-uri din lume”, a incheiat Cosmin Vladimirescu.
Prin intermediul programului MasterCard Elite, posesorii de carduri Gold, Platinum, World sau World Elite si Corporate MasterCard, au parte de experiente VIP, oferte exclusive sau bonusuri speciale, de fiecare data cand isi folosesc cardul la unul dintre comerciantii parteneri.
Programul include comercianti locali din categoriile: frumusete & sanatate, moda, servicii hoteliere, restaurante, inchirieri masini, decoratiuni si produse pentru casa, bijuterii si accesorii, florarii si activitati de petrecere a timpului liber.
Partenerii MasterCard Elite sunt prezenti in: Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Timisoara, Brasov, Sibiu, Oradea, Targu-Mures, Iasi, Suceava, Bacau, Craiova, Deva, Ploiesti si Bistrita. Lista completa a comerciantilor este disponibila la adresa http://www.mastercard.com/ro/personal/ro/offers/premium.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday