BRD vrea sa atraga clienti printr-un design original al cardurilor
Data publicarii: 01-11-2006Ideea concursului apartine VISA, care a avut, recent, o initiativa similara in Serbia, iar BRD s-a asociat pentru ca este interesata de a se diferentia pe piata romanesca a cardurilor. "Suntem interesati de a oferi produse personalizate clientilor, tendinta care exista de altfel si pe piata altor produse", a declarat directorul de strategie si marketing al BRD - SocGen, Jean-Baptiste Hueber, prezent la conferinta de lansare a concursului.
"Acum un an, BRD a inceput o campanie promotionala fara precedent, destinata lansarii si promovarii unor carduri cu design special, unice in lume, avand imaginea celor mai importanti sportivi romani: Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Cu acea ocazie, banca noastra a stabilit un record de emitere in cadrul organizatiei VISA CEMEA. De aceasta data, vrem sa incurajam inovarea intr-un moment istoric: integrarea Romaniei in Uniunea Europeana", adaugat Hueber.
De altfel, experienta lansarii cardurilor cu design special de anul trecut a dat incredere conducerii bancii, care considera "personalizarea" cardurilor un mijloc eficient de atrasgere a clientilor. "Am emis 500.000 de carduri din editia speciala cu mari sportivi intr-un interval de doua luni anul trecut, ceea ce reprezinta un mare succes de public", a aratat directorul de strategie si marketing al BRD - SocGen.
In general, clientii, care incep sa aiba din ce in ce mai multe carduri in portofel, au tendinta de a utiliza mai des cardurile cu design personalizat, care ies in evidenta, a mentionat Hueber. Iar vicepresedintele VISA CEMEA (departamentul VISA pentru Europa Centrala, Orientul Mijlociu si Africa), Catalin Cretu, a afirmat ca tendinta catre personalizare a cardurilor "arata ca piata romaneasca a ajuns la un anumit grad de maturitate, in care clientii sunt mai pretentiosi".
Mai mult, felul cum arata un produs sau un obiect este in ton cu ceea se intampla in Romania in acest moment, mai alesa in privinta arhitecturii urbane si a necesitatii de a reface un "stil" al orasului. "Noi la design suntem catastrofali si n-ar fi rau sa mai lucram la acest lucru, incepand cu modul cum arata orasul cu cladirile lui", a declarat Gianina Corondan.
Concursul lansat de VISA si BRD vine pe fondul unei piete romanesti a cardurilor in expansiune rapida. Numarul de carduri active de pe piata romaneasca a ajuns la 8,567 milioane la sfarsitul lunii septembrie, in crestere cu 28,37% fata de septembrie 2005, cand numarul acestora era de 6,674 milioane, potrivit unui raport publicat, in aceasta saptamana, de banca centrala.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall