Ariston continua investitiile in imagine prin lansarea unei noi campanii de publicitate
Data publicarii: Astazi, 03-06-2013 | Mediu
Ariston Thermo Romania anunta lansarea noii campanii de publicitate, continuand astfel investitiile in imagine si reconfirmandu-si pozitia de lider al pietei locale de centrale termice.
"Noul spot aduce in prim plan un mesaj nou, un concept creativ diferit de cel realizat in ultimii doi ani. Prin aceasta campanie de comunicare punem accent pe evolutia tehnologica si confortul oferit de noua gama de centrale termice GalEvo. Prezentam astfel clientilor nostri definitia confortului si designului veritabil italian”, a declarat Ilinca Rusescu, Directorul de Marketing al Ariston Thermo Romania.
Aceasta a subliniat ca principalul obiectiv al noii campanii de publicitate este consolidarea imaginii marcii ca lider absolut al pietei interne de centrale termice, dar in acelasi timp si reconfirmarea inovatiei continue de care da dovada Ariston.
"Prin noua campanie amintim romanilor ca produsele Ariston au o eficienta ridicata, sunt conforme cu noile tehnologii si, in acelasi timp, durabile.Toate acestea au fost demonstrate si de faptul ca, pana in acest moment, peste 1,5 milioane de romani au ales confortul oferit de produsele noastre, potrivit unui studiu de piata intern”, a mai spus Ilinca Rusescu.
Noua campanie de publicitate are in centrul sau gama nou lansata, GalEvo, formata din modele de centrale termice conventionale - Clas Evo si Genus Evo, dar si in condensare - Clas Premium Evo si Genus Premium Evo. Acestea sunt modele inovative, cu puteri de pana la 35 KW, design deosebit, display in limba romana si o interfata inteligenta si usor de folosit.
Potrivit reprezentantilor Ariston, lansata in primavara acestui an, noua gama face parte dintr-un proiect amplu de aliniere a portofoliului de produse la tendintele europene privind orientarea catre tehnologii avansate ce pun accent pe economisirea de combustibil si pe protectia mediului inconjurator.
"Odata cu lansarea noii campanii de publicitate vom lansa si un proiect ambitios prin care vom oferi o extindere a garantiei de la 3 la 5 ani pentru trei dintre modelele noii game: Clas Evo, Genus Evo si Genus Premium Evo”, a mai spus reprezentanta companiei.
Campania TV a Ariston va fi lansata la nivel national incepand cu data de 1 iunie, noul spot fiind difuzat concomitent pe 14 canalele. In plus, comunicarea TV va fi sustiunta de aparitii in presa scrisa si de o importanta componenta online in aceeasi perioada.
Noul spot Ariston poate fi vizualizat aici: http://www.youtube.com/watch?v=jEDrUkyczSE
Mai multe detalii despre produsele Ariston puteti gasi pe www.ariston.com/ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private