Ariston continua investitiile in imagine prin lansarea unei noi campanii de publicitate
Data publicarii: 03-06-2013 | Mediu
Ariston Thermo Romania anunta lansarea noii campanii de publicitate, continuand astfel investitiile in imagine si reconfirmandu-si pozitia de lider al pietei locale de centrale termice.
"Noul spot aduce in prim plan un mesaj nou, un concept creativ diferit de cel realizat in ultimii doi ani. Prin aceasta campanie de comunicare punem accent pe evolutia tehnologica si confortul oferit de noua gama de centrale termice GalEvo. Prezentam astfel clientilor nostri definitia confortului si designului veritabil italian”, a declarat Ilinca Rusescu, Directorul de Marketing al Ariston Thermo Romania.
Aceasta a subliniat ca principalul obiectiv al noii campanii de publicitate este consolidarea imaginii marcii ca lider absolut al pietei interne de centrale termice, dar in acelasi timp si reconfirmarea inovatiei continue de care da dovada Ariston.
"Prin noua campanie amintim romanilor ca produsele Ariston au o eficienta ridicata, sunt conforme cu noile tehnologii si, in acelasi timp, durabile.Toate acestea au fost demonstrate si de faptul ca, pana in acest moment, peste 1,5 milioane de romani au ales confortul oferit de produsele noastre, potrivit unui studiu de piata intern”, a mai spus Ilinca Rusescu.
Noua campanie de publicitate are in centrul sau gama nou lansata, GalEvo, formata din modele de centrale termice conventionale - Clas Evo si Genus Evo, dar si in condensare - Clas Premium Evo si Genus Premium Evo. Acestea sunt modele inovative, cu puteri de pana la 35 KW, design deosebit, display in limba romana si o interfata inteligenta si usor de folosit.
Potrivit reprezentantilor Ariston, lansata in primavara acestui an, noua gama face parte dintr-un proiect amplu de aliniere a portofoliului de produse la tendintele europene privind orientarea catre tehnologii avansate ce pun accent pe economisirea de combustibil si pe protectia mediului inconjurator.
"Odata cu lansarea noii campanii de publicitate vom lansa si un proiect ambitios prin care vom oferi o extindere a garantiei de la 3 la 5 ani pentru trei dintre modelele noii game: Clas Evo, Genus Evo si Genus Premium Evo”, a mai spus reprezentanta companiei.
Campania TV a Ariston va fi lansata la nivel national incepand cu data de 1 iunie, noul spot fiind difuzat concomitent pe 14 canalele. In plus, comunicarea TV va fi sustiunta de aparitii in presa scrisa si de o importanta componenta online in aceeasi perioada.
Noul spot Ariston poate fi vizualizat aici: http://www.youtube.com/watch?v=jEDrUkyczSE
Mai multe detalii despre produsele Ariston puteti gasi pe www.ariston.com/ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii