Allianz-Tiriac este asiguratorul Festivalului International de Film Transilvania (TIFF) 2013
Data publicarii: 07-06-2013 | Finante-BanciAllianz-Tiriac Asigurari este compania care isi asociaza in acest an numele cu TIFF 2013 (cea de-a 12-a editie a Festivalului International de Film Transilvania) nu doar in calitate de sponsor, dar si de asigurator al festivalului. Astfel, editia din acest an a festivalului a oferit Allianz-Tiriac ocazia de a avea o contributie la siguranta si, de ce nu, la buna desfasurare a festivalului prin acoperirile oferite de politele de asigurare incheiate cu organizatorii TIFF.
Riscurile preluate de Allianz-Tiriac la cea de-a 12-a editie TIFF includ raspunderea civila fata de terti (participanti, spectatori), accidente persoane si nu in ultimul rand, riscul de deteriorare a peliculelor si a echipamentelor pe intreaga durata a festivalului, inclusiv in timpul transportului
”Pentru Allianz-Tiriac, asocierea cu Festivalul International de Film Transilvania in calitate de sponsor si asigurator vine ca un pas firesc, asta pentru ca noi credem cu adevarat in valori - si aici nu ma refer doar la valoarea afacerilor pe care le derulam, ci la cele sociale, culturale, artistice in particular. Pe de alta parte, pentru a explica de ce s-a implicat Allianz-Tiriac in acest proiect, trebuie sa spunem ca Allianz este un partener traditional pentru industria cinematografica la nivel international, fiind asiguratorul marilor productii cinematografice mondiale”, explica Remi Vrignaud, CEO Allianz-Tiriac, prezent la evenimentele organizate in cadrul festivalului.
De peste 90 de ani, Allianz este un partener pentru industria filmului de la Hollywood, asigurand de la filme precum cunoscutele serii James Bond, pana la productii cu mari bugete din zilele noastre, prin urmare, asocierea la nivel local, in Romania, a numelui Allianz-Tiriac Asigurari, in calitate de asigurator cu Festivalul International de Film Transilvania nu este deloc surprinzatoare.
Repere ale implicarii Allianz in industria cinematografica
Prin intermediul subsidiarei din Statele Unite, Fireman's Fund, Allianz a asigurat sute de productii hollywoodiene. In timpul filmarilor, studiourile, casele de productie trebuie sa se protejeze impotriva riscurilor de diverse tipuri. De la asigurarea actorilor, a membrilor echipelor de filmare, a cascadoriilor, Allianz a fost alaturi de industria cinematografica pentru a ajuta producatorii sa obtina rezultatele artistice dorite in conditii de maxima siguranta, la timp si in limitele bugetelor stabilite.
Printre productiile cinematografice asigurate de Allianz in ultimii ani (repere):
- ”Inglorious Basterds”
- ”Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1”
- ”Nine”
- ” Django Unchained”
- ”J. Edgar”
- "Iron Man"
- "Argo”
- "Hellboy II"
Implicarea Allianz-Tiriac in sustinerea valorilor culturale la nivel local
Inca de la infiintare, Allianz-Tiriac si-a asumat un rol activ in sustinerea si promovarea valorilor culturale romanesti, implicarea companiei materializandu-se in trei directii importante:
Expozitii ale artistilor romani gazduite de Galeria Allianz-Tiriac: din anul 2001, Galeria Allianz-TIriac a gazduit periodic expozitii ale artistilor romani, implicand deopotriva oameni de cultura, personalitati din toate domeniile, reprezentanti ai media.
Asigurarea Ateneului Roman: Allianz-Tiriac a oferit, sub forma de sponsorizare in perioada 2004-2006, o polita de asigurare a cladirii Ateneului Roman, pentru o suma asigurata de 20 de milioane de euro.
Sponsorizarea unor evenimente culturale marcante: Festivalul de teatru de la Sibiu (in perioada 2005-2007) si TIFF (in anul 2013) sunt doua evenimente culturale romanesti prestigioase alaturi de care Allianz-Tiriac a ales sa se implice in calitate de sponsor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara