PayU: Tot mai multi romani platesc online facturile la utilitati
Data publicarii: 07-06-2013 | Finante-BanciIn ultimii ani, tendinta companiilor de utilitati de a atrage consumatorii romani online prin diverse actiuni, precum emiterea facturilor in format electronic, implementarea de plati online, acordarea de avantaje celor care isi platesc facturile pe Internet, pare sa fi dat roade.
In 2012, valoarea totala a facturilor achitate online prin PayU a crescut cu 66% fata de 2011, iar numarul facturilor platite online a crescut cu 57%.
"Evolutia din ultimii ani arata ca tot mai multi romani doresc sa isi plateasca facturile online pentru a economisi timp. Dupa realizarea contului de utilizator si conectarea la acesta, in cazul oricarui furnizor de utilitati timpul mediu pentru plata unei facturi nu depaseste de regula un minut”, puncteaza Andreia Satavarache, Sales&Marketing Manager in cadrul PayU.
Aceeasi tendinta de crestere s-a manifestat si in 2013 cand valoarea facturilor platite online a crescut cu 56% fata de primele 5 luni ale anului trecut iar numarul lor a evoluat cu 58%.
Majoritatea utilizatorilor isi platesc online facturile pentru telefonie mobila sau fixa, servicii de televiziune prin cablu si internet, precum si gaze si curent electric.
Mai mult, incepand cu decembrie 2012, datorita noilor metode de plata introduse de PayU - Pay on Time si Pay by Click - companiile pot incasa imediat facturile ajunse la scadenta iar utilizatorii pot plati mai usor, in doar cateva secunde.
Companiile care aleg ca si metoda de plata Pay on Time ii permit utilizatorului sa isi stabileasca o plata automata de pe cardul sau bancar, la o anumita data. "Astfel riscul de a uita sa plateasca factura si sa depaseasca scadenta, cu consecintele de rigoare, este mult diminuat”. Pentru companie, platile devin mult mai predictibile.
Pe de alta parte, daca nu doreste sa isi programeze platile, utilizatorul poate folosi Pay by Click, alegand astfel sa plateasca cu un singur click, tranzactia fiind finalizata in numai cateva secunde.
"Dorim ca PayU sa ajunga un nume comun in limbajul platitorilor, asa cum sunt cardurile in prezent. Pentru a ajunge acolo, obiectivul nostru este de a usura atat de mult experienta celui care doreste sa plateasca o factura, un serviciu sau un produs fizic incat sa apese din instinct pe butonul PayU atunci cand ii apar optiunile de plata”, explica Andreia Stavarache.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii