Campania de vara CardAvantaj imparte cheltuielile de vacanta in 3 rate
Data publicarii: 10-06-2013 | Finante-BanciIncepand cu aceasta luna Credit Europe Bank desfasoara o noua campanie care extinde avantajele celui mai popular card de cumparaturi in rate fara dobanda si la comerciantii care nu sunt inca parteneri CardAvantaj, pentru cheltuielile asociate perioadei de vacanta.
Prin intermediul campaniei "Vara asta ma indragostesc de CardAvantaj”, posesorii acestui tip de card pot beneficia de 3 rate fara dobanda, in afara retelei de parteneri, pentru orice achizitie in valoare mai mare de 200 de lei de la locatiile comerciale din turism, horeca si transport, precum linii aeriene, aeroporturi, agentii si operatori de turism, restaurante, baruri, cluburi, hoteluri si magazine de tip Duty Free. Campania se refera atat la comerciantii de pe teritoriul Romaniei, cat si din afara tarii si include si magazine din zona de divertisment si lifestyle/fashion cum ar fi cinematografe si teatre, saloane de infrumusetare, SPA, cosmetice si magazine de moda.
"Ne dorim sa fim de un real ajutor clientilor nostri pe perioada vacantei de vara, cand de regula bugetele sunt foarte atent analizate. Astfel, acestia vor putea beneficia de cumparaturi in rate chiar si in cazul comerciantilor care nu fac parte inca parte din cercul partenerilor CardAvantaj, oriunde in lume”, a declarat a declarat Mert Kaftanoglu, Head of Portfolio Management la Credit Europe Bank.
Campania se va intinde pe durata intregii veri, pana la 1 septembrie 2013. Pentru mai multe informatii despre CardAvantaj puteti vizita www.cardavantaj.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut