Campania de vara CardAvantaj imparte cheltuielile de vacanta in 3 rate
Data publicarii: 10-06-2013 | Finante-BanciIncepand cu aceasta luna Credit Europe Bank desfasoara o noua campanie care extinde avantajele celui mai popular card de cumparaturi in rate fara dobanda si la comerciantii care nu sunt inca parteneri CardAvantaj, pentru cheltuielile asociate perioadei de vacanta.
Prin intermediul campaniei "Vara asta ma indragostesc de CardAvantaj”, posesorii acestui tip de card pot beneficia de 3 rate fara dobanda, in afara retelei de parteneri, pentru orice achizitie in valoare mai mare de 200 de lei de la locatiile comerciale din turism, horeca si transport, precum linii aeriene, aeroporturi, agentii si operatori de turism, restaurante, baruri, cluburi, hoteluri si magazine de tip Duty Free. Campania se refera atat la comerciantii de pe teritoriul Romaniei, cat si din afara tarii si include si magazine din zona de divertisment si lifestyle/fashion cum ar fi cinematografe si teatre, saloane de infrumusetare, SPA, cosmetice si magazine de moda.
"Ne dorim sa fim de un real ajutor clientilor nostri pe perioada vacantei de vara, cand de regula bugetele sunt foarte atent analizate. Astfel, acestia vor putea beneficia de cumparaturi in rate chiar si in cazul comerciantilor care nu fac parte inca parte din cercul partenerilor CardAvantaj, oriunde in lume”, a declarat a declarat Mert Kaftanoglu, Head of Portfolio Management la Credit Europe Bank.
Campania se va intinde pe durata intregii veri, pana la 1 septembrie 2013. Pentru mai multe informatii despre CardAvantaj puteti vizita www.cardavantaj.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri