Deloitte anunta o noua sesiune de aplicatii in cadrul programului EU Gateway
Data publicarii: 12-06-2013 | AfaceriCompaniile romanesti din domeniul Tehnologiilor de Constructii pot aplica pentru o misiune economica in Japonia
Programul EU Gateway continua cu sesiunea de aplicari pentru companii specializate in tehnologii utilizate in domeniul constructiilor, care vor sa patrunda pe piata din Japonia. Termenul limita de aplicare este 28 iunie 2013, iar misiunea economica este programata in perioada 2-6 decembrie 2013.
"Programul EU Gateway reprezinta o oportunitate pentru firmele romanesti specializate in tehnologii utilizate in domeniul constructiilor, care pot beneficia, prin intermediul acestuia, de sansa de a patrunde pe piata nipona”, spune Ioana Vadan, Business Analyst in cadrul Deloitte Consultanta, coordonatorul acestei etape din program.
Programul EU Gateway a fost initiat de catre Comisia Europeana si are ca scop sustinerea companiilor din Uniunea Europeana in procesul de intrare pe anumite sectoare de inalta tehnologie si design. Birourile Deloitte din Uniunea Europeana, Japonia si Coreea de Sud ofera suport si instruire pentru companii, din stadiul de aplicare si pana la sfarsitul misiunii economice. Programul a fost structurat pe sase cicluri cu misiuni economice de-a lungul a sase ani, pana in 2014.
Procesul de aplicare consta in doua etape. Pentru inceput, companiile completeaza un formular exprimandu-si interesul fata de proiect, urmand ca analistii Deloitte sa determine gradul de eligibilitate al companiei. Daca firmele corespund cerintelor, trec la a doua faza, completand un formular de aplicare. Intregul proces se desfasoara online, pe site-ul www.eu-gateway.eu, si nu presupune niciun efort financiar din partea aplicantului. Companiile interesate primesc asistenta din partea Deloitte de-a lungul intregului proces de aplicare, precum si pe tot parcursul etapelor ulterioare acceptarii in acest program.
Companiile eligibile trebuie sa aiba sediul in Uniunea Europeana si sa aiba o activitate pe piata de cel putin cinci ani. Alte criterii de selectie sunt actionariatul european majoritar, precum si o cifra de afaceri si un numar de angajati suficient de mare astfel sa poata sustine intrarea pe piata din Japonia. Companiile trebuie de asemenea sa faca dovada unui portofoliu de cooperare la nivel international si sa aiba o strategie de afaceri solida pentru penetrarea pietei asiatice. Pentru o cat mai buna derulare a programului, principalii factori de decizie din cadrul companiilor participante trebuie sa fie vorbitori fluenti de limba engleza.
Mai multe informatii legate de programul EU Gateway pot fi gasite pe site-ul www.eu-gateway.eu sau la adresele de e-mail: ivadan@deloittece.com si warsawoffice@eu-gateway.eu . Operatori ai programului din fiecare tara membra sunt disponibili pentru a oferi informatii suplimentare asupra programului si a evenimentelor ce vor fi organizate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut