Platinum - noul card premium oferit de BRD
Data publicarii: 12-06-2013 | Finante-BanciBRD isi completeaza oferta de carduri cu un nou produs: Platinum, destinat segmentelor de clientela cu venituri ridicate.
"Noul nostru produs premium vizeaza clientela de top si ofera servicii adaptate asteptarilor clientilor care isi doresc o asistenta bancara specifica stilului lor de viata, cu avantaje si facilitati bancare, dar si extrabancare”, a declarat Elena Oprea, directorul executiv delegat al Departamentului Marketing si Management al Produselor din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
Cardul Platinum este disponibil in 3 variante: doua carduri de debit - in lei si euro - si un card de credit in lei. Cardul este emis sub sigla MasterCard. Detinatorii pot beneficia de o linie de credit (revolving sau overdraft) de pana la 25.000 euro sau 110.000 lei. Pentru cardul de credit Platinum, banca ofera o perioada de gratie de pana la 60 de zile.
BRD pune la dispozitia posesorilor de carduri Platinum un info line dedicat, disponibil 24 de ore din 24. De asemenea, acestia beneficiaza de Programul Priority Pass - acces privilegiat in peste 600 de saloane VIP in aeroporturi din intreaga lume. Nu in ultimul rand, trebuie mentionate asigurarile incluse: de calatorie cu servicii concierge pe tot parcursul calatoriei in strainatate (servicii oferite de un asistent personal care rezerva, de exemplu, biletele de avion, camera de la hotel, masina cu sofer, masa de la restaurant sau terenul de golf) pe tot parcursul calatoriei in strainatate. Suplimentar, clientii pot beneficia si de pachetul de asigurari optionale: asigurarea jucatorului de golf si garantia extinsa a bunurilor electrocasnice, asigurarea Confort pentru protectie in cazul operatiunilor frauduloase efectuate cu cardul pierdut/furat, furtului de numerar cu agresiune, pierderii / furtului cheilor/documentelor, precum si asigurari de viata, in cazul in care opteaza pentru liniile de credit.
Utilizand cardul Platinum pentru plati la comerciantii parteneri MasterCard, clientii beneficiaza de reduceri si tratament preferential. In plus, BRD a incheiat parteneriate cu comercianti de lux, special pentru ca posesorii de card Platinum sa se bucure de o serie de oferte atractive.
Cardurile Platinum au un design special, iar pe langa functionalitatile specifice unui card bancar beneficiaza si de tehnologia contactless, care permite realizarea de plati rapide fara introducerea PIN-ului, si poate fi utilizat la toti comerciantii acceptanti din tara si strainatate care afiseaza sigla PayPass.
BRD-Groupe Societe Generale a lansat, in 1995, primul card de credit din Romania, cardul Prima. In 1999, banca a lansat prima gama completa de carduri bancare. In prezent, BRD ofera o gama larga de carduri, intre care se numara o serie de premiere tehnologice pentru piata romaneasca: primul card personalizabil, "A la carte” si primele carduri contactless. BRD este lider pe piata cardurilor, cu peste 2,3 milioane de carduri si opereaza o retea de peste 1.500 de ATM-uri si 21.000 de POS-uri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii