Platinum - noul card premium oferit de BRD
Data publicarii: 12-06-2013 | Finante-BanciBRD isi completeaza oferta de carduri cu un nou produs: Platinum, destinat segmentelor de clientela cu venituri ridicate.
"Noul nostru produs premium vizeaza clientela de top si ofera servicii adaptate asteptarilor clientilor care isi doresc o asistenta bancara specifica stilului lor de viata, cu avantaje si facilitati bancare, dar si extrabancare”, a declarat Elena Oprea, directorul executiv delegat al Departamentului Marketing si Management al Produselor din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
Cardul Platinum este disponibil in 3 variante: doua carduri de debit - in lei si euro - si un card de credit in lei. Cardul este emis sub sigla MasterCard. Detinatorii pot beneficia de o linie de credit (revolving sau overdraft) de pana la 25.000 euro sau 110.000 lei. Pentru cardul de credit Platinum, banca ofera o perioada de gratie de pana la 60 de zile.
BRD pune la dispozitia posesorilor de carduri Platinum un info line dedicat, disponibil 24 de ore din 24. De asemenea, acestia beneficiaza de Programul Priority Pass - acces privilegiat in peste 600 de saloane VIP in aeroporturi din intreaga lume. Nu in ultimul rand, trebuie mentionate asigurarile incluse: de calatorie cu servicii concierge pe tot parcursul calatoriei in strainatate (servicii oferite de un asistent personal care rezerva, de exemplu, biletele de avion, camera de la hotel, masina cu sofer, masa de la restaurant sau terenul de golf) pe tot parcursul calatoriei in strainatate. Suplimentar, clientii pot beneficia si de pachetul de asigurari optionale: asigurarea jucatorului de golf si garantia extinsa a bunurilor electrocasnice, asigurarea Confort pentru protectie in cazul operatiunilor frauduloase efectuate cu cardul pierdut/furat, furtului de numerar cu agresiune, pierderii / furtului cheilor/documentelor, precum si asigurari de viata, in cazul in care opteaza pentru liniile de credit.
Utilizand cardul Platinum pentru plati la comerciantii parteneri MasterCard, clientii beneficiaza de reduceri si tratament preferential. In plus, BRD a incheiat parteneriate cu comercianti de lux, special pentru ca posesorii de card Platinum sa se bucure de o serie de oferte atractive.
Cardurile Platinum au un design special, iar pe langa functionalitatile specifice unui card bancar beneficiaza si de tehnologia contactless, care permite realizarea de plati rapide fara introducerea PIN-ului, si poate fi utilizat la toti comerciantii acceptanti din tara si strainatate care afiseaza sigla PayPass.
BRD-Groupe Societe Generale a lansat, in 1995, primul card de credit din Romania, cardul Prima. In 1999, banca a lansat prima gama completa de carduri bancare. In prezent, BRD ofera o gama larga de carduri, intre care se numara o serie de premiere tehnologice pentru piata romaneasca: primul card personalizabil, "A la carte” si primele carduri contactless. BRD este lider pe piata cardurilor, cu peste 2,3 milioane de carduri si opereaza o retea de peste 1.500 de ATM-uri si 21.000 de POS-uri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025