Televiziunea Travel Mix isi largeste aria de distributie prin ORANGE TV
Data publicarii: 13-06-2013 | MediaVesti bune pentru iubitorii de turism: Televiziunea de Turism a Romaniei - TRAVEL MIX emite de astazi si pe satelit, pe noua platforma DTH a operatorului telecom Orange.
La scurt timp dupa ce Televiziunea Travel Mix a intrat in grila de programe a operatorului telecom RCS&RDS, vestile bune au continuat: de astazi televiziunea Travel Mix este prezenta si pe platforma ORANGE TV.
"Suntem incantati ca Orange Romania a decis sa distribuie in cadrul platformei DTH un canal tv romanesc profilat pe promovarea turismului autohton si international. De astazi suntem prezenti si pe satelitul Astra G1, pe noua platforma DTH Orange TV si acest lucru este foarte important, deoarece putem promova Romania Turistica prin Travel Mix in toata Europa! In plus, iubitorii de turism, cei din mediul rural, operatorii de cablu mai mici, hotelurile si pensiuniile au acces la canalul de calatorii! In prezent, telespectatorii au la dispozitie o noua sursa de inspiratie pentru vacanta lor si modalitati diverse de petrecere a timpului liber in spatii destinate exclusiv relaxarii, iar operatorii din turism isi pot prezenta serviciile turistice unui numar mai mare de potentiali clienti.”
Canalul de turism TRAVEL MIX este prezent pe piata din Romania din 2011, iar obiectivul sau este acela de a promova turismul romanesc cat mai bine, in toate formele lui: calatorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism, etc. si de a oferi posibilitatea tuturor sa descopere noi destinatii turistice.
Televiziunea TRAVEL MIX poate fi receptionata si de abonatii RCS&RDS Digital National, UPC Digital National - canalul 309, Ines IPTV, AdNet Telecom, pe tableta, telefon mobil si pe internet, la adresa www.travelmix.ro/live .
In prezent Travel Mix reprezinta o sursa de informare tematica pentru toti telespectatorii, un canal de marketing cu vizibilitate nationala pentru operatorii din turism, si o resursa didactica in industria ospitalitatii.
Orange a intrat oficial pe piata furnizorilor de servicii TV DTH (prin satelit) din Romania, dupa lansarea din 10 iunie 2013 a platformei Orange TV. Prin intermediul acesteia sunt disponibile 100 de canale, dintre care 40 HD. Orange TV este disponibil pe televizor si computer, urmand sa fie lansat pe smartphone-uri si tablete in septembrie, anul curent.
Pe piata de televiziune prin satelit din Romania, mai activeaza companiile de telecomunicatii: RCS&RDS - Digi, Romtelecom - Dolce si UPC - Focus Sat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză