5 propuneri pentru sudul litoralului
Data publicarii: 13-06-2013 | TurismFederatia Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS) a analizat astazi solutiile prioritare menite sa asigure revigorarea si salvarea societatilor de turism din Sudul Litoralului de la faliment, precum si sprijinul acordat Asociatiei Investitorilor in Statiunea Turistica Venus pentru promovarea actiunilor care au ca scop cresterea numarului de turisti.
In acest sens, FPTS propune:
- Solutionarea tuturor problemelor de infrastructura din transportul rutier si CFR pentru a se mari siguranta in trafic a turistilor si accesul mai usor spre litoral (oprirea tuturor lucrarilor de reparatii si intretinere pe perioada sezonului estival, introducerea trenurilor de viteza, transportul auto de la Gara CFR Constanta spre sudul litoralului sa se realizeze prin statiuni, etc).
- Realizarea in parteneriat cu Primariile din sudul litoralului a unor Centre de Informare Turistica si rezervari online unde sa fie cuprinse toate bazele turistice.
- Continuarea diligentelor incepute de FPTS pentru schimbarea structurii anului scolar astfel incat vacanta de vara pentru clasele I - VIII sa inceapa la 1 iunie. Consideram ca Ministerul Educatiei ar trebui sa demareze imediat actiuni de introducere a perioadei de practica a elevilor in Sudul Litoralului care sa aiba ca scop actiuni de mediu, activitati culturale si sportive, precum si stagii de pregatire profesionala.
- Schimbarea aspectului statiunilor prin solutii de irigare a zonelor verzi si realizarea unui proiect de aductiuni a apei industriale in statiuni.
- Acesarea de fonduri europene impreuna cu Primariile pentru realizarea unor puncte de atractie, baze sportive, evenimente sportive, reabilitarea Hergheliei Mangalia si organizarea unor concursuri interne si internationale pe hipodrom, cresterea numarului de evenimente, derularea de spectacole la fiecare sfarsit de saptamana.
In cadrul acestei intalniri am analizat in detaliu intreruperea circulatiei pe podul Agigea si demararea unor actiuni pentru sistarea lucrarilor pe timpul sezonului estival la acest pod in vederea repunerii in circulatie a tuturor celor 4 benzi pentru autoturisme si autocare.
In aceeasi ordine de idei, intentionam sesizarea autoritatilor in vederea unei anchete pentru a identifica cine sta in spatele acestor actiuni de stopare a circulatiei in Sudul Litoralului care aduce atingere desfasurarii in bune conditii a turismului in aproximativ 90% din traficul turistic de pe litoral.
De asemenea, FPTS invita Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR) sa se alature eforturilor sale de promovare a turismului din sudul litoralului, dar sa aiba in vedere actiuni conjugate, nu o agenda paralela, pentru ca numai unindu-ne eforturile putem sprijini eficient turismul romanesc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri