CardAvantaj - 10 saptamani de oferte speciale
Data publicarii: 14-06-2013 | Finante-BanciLa 10 ani de prezenta pe piata locala, CardAvantaj lanseaza o campanie care ii premiaza atat pe clientii fideli ai cardului de credit, cat si pe prietenii acestora. Pe parcursul a 10 saptamani, campania "La 10 ani de CardAvantaj ai 10 oferte ispititoare” acorda beneficii detinatorilor de CardAvantaj care isi recomanda cunoscutii pentru unul dintre cardurile de credit - Standard / Clasic, Gold sau Platinum. In plus, atat acestia cat si cei care vor obtine un CardAvantaj in urma acestei campanii vor beneficia, pe langa ofertele speciale saptamanale, de bonusuri in valoare de pana la 150 de lei pentru fiecare card activat.
"Am dorit sa marcam 10 ani de inovatie pe piata cardurilor bancare printr-o campanie pe masura evenimentului din acest an. Suntem convinsi ca produsul nostru vedeta, CardAvantaj, se bucura de recomandari bune din partea celor care il utilizeaza, si, de aceea, vrem sa si rasplatim acest lucru pe parcursul a 10 saptamani care promit multe surprize”, a declarat Gabriela Stanciu, Head of Cards Product Management, Credit Europe Bank Romania.
Odata cu lansarea sa in 2003 CardAvantaj a introdus o abordare revolutionara pe piata locala a cardurilor de credit, castigandu-si reputatia prin sistemul rapid, avantajos si flexibil de cumparaturi cu plata in rate fara dobanda. CardAvantaj este, de asemenea, recunoscut pentru capacitatea sa de a fi introdus beneficii inovatoare pentru clientii sai - cum ar fi bonus pentru orice tranzactie efectuata (inclusiv pentru retragerile de numerar), cumparaturi online cu plata in rate, cumparaturi cu plata in rate efectuate in afara retelei de parteneri, in tara si in strainatate - fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii.
Pe parcursul celor 10 ani de existenta CardAvantaj a dezvoltat pentru clientii sai cea mai extinsa retea de comercianti parteneri, care numara acum aproximativ 10.000 de puncte de vanzare din toate domeniile de interes. Totodata, si-a bazat programul de dezvoltare pe campanii derulate impreuna cu partenerii sai, prin care au oferit un set de beneficii de fidelitate (cum ar fi rate aditionale sau reduceri) precum si oportunitati unice care au crescut sfera de utilizare a cardului.
Campania se incheie pe 18.08.2013 iar ofertele fiecarei saptamani vor fi anuntate prin newsletter, sms, pagina de internet www.cardavantaj.ro si pagina de facebook: www.facebook/cardavantaj.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză