CardAvantaj - 10 saptamani de oferte speciale
Data publicarii: 14-06-2013 | Finante-BanciLa 10 ani de prezenta pe piata locala, CardAvantaj lanseaza o campanie care ii premiaza atat pe clientii fideli ai cardului de credit, cat si pe prietenii acestora. Pe parcursul a 10 saptamani, campania "La 10 ani de CardAvantaj ai 10 oferte ispititoare” acorda beneficii detinatorilor de CardAvantaj care isi recomanda cunoscutii pentru unul dintre cardurile de credit - Standard / Clasic, Gold sau Platinum. In plus, atat acestia cat si cei care vor obtine un CardAvantaj in urma acestei campanii vor beneficia, pe langa ofertele speciale saptamanale, de bonusuri in valoare de pana la 150 de lei pentru fiecare card activat.
"Am dorit sa marcam 10 ani de inovatie pe piata cardurilor bancare printr-o campanie pe masura evenimentului din acest an. Suntem convinsi ca produsul nostru vedeta, CardAvantaj, se bucura de recomandari bune din partea celor care il utilizeaza, si, de aceea, vrem sa si rasplatim acest lucru pe parcursul a 10 saptamani care promit multe surprize”, a declarat Gabriela Stanciu, Head of Cards Product Management, Credit Europe Bank Romania.
Odata cu lansarea sa in 2003 CardAvantaj a introdus o abordare revolutionara pe piata locala a cardurilor de credit, castigandu-si reputatia prin sistemul rapid, avantajos si flexibil de cumparaturi cu plata in rate fara dobanda. CardAvantaj este, de asemenea, recunoscut pentru capacitatea sa de a fi introdus beneficii inovatoare pentru clientii sai - cum ar fi bonus pentru orice tranzactie efectuata (inclusiv pentru retragerile de numerar), cumparaturi online cu plata in rate, cumparaturi cu plata in rate efectuate in afara retelei de parteneri, in tara si in strainatate - fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii.
Pe parcursul celor 10 ani de existenta CardAvantaj a dezvoltat pentru clientii sai cea mai extinsa retea de comercianti parteneri, care numara acum aproximativ 10.000 de puncte de vanzare din toate domeniile de interes. Totodata, si-a bazat programul de dezvoltare pe campanii derulate impreuna cu partenerii sai, prin care au oferit un set de beneficii de fidelitate (cum ar fi rate aditionale sau reduceri) precum si oportunitati unice care au crescut sfera de utilizare a cardului.
Campania se incheie pe 18.08.2013 iar ofertele fiecarei saptamani vor fi anuntate prin newsletter, sms, pagina de internet www.cardavantaj.ro si pagina de facebook: www.facebook/cardavantaj.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private