CardAvantaj - 10 saptamani de oferte speciale
Data publicarii: 14-06-2013 | Finante-BanciLa 10 ani de prezenta pe piata locala, CardAvantaj lanseaza o campanie care ii premiaza atat pe clientii fideli ai cardului de credit, cat si pe prietenii acestora. Pe parcursul a 10 saptamani, campania "La 10 ani de CardAvantaj ai 10 oferte ispititoare” acorda beneficii detinatorilor de CardAvantaj care isi recomanda cunoscutii pentru unul dintre cardurile de credit - Standard / Clasic, Gold sau Platinum. In plus, atat acestia cat si cei care vor obtine un CardAvantaj in urma acestei campanii vor beneficia, pe langa ofertele speciale saptamanale, de bonusuri in valoare de pana la 150 de lei pentru fiecare card activat.
"Am dorit sa marcam 10 ani de inovatie pe piata cardurilor bancare printr-o campanie pe masura evenimentului din acest an. Suntem convinsi ca produsul nostru vedeta, CardAvantaj, se bucura de recomandari bune din partea celor care il utilizeaza, si, de aceea, vrem sa si rasplatim acest lucru pe parcursul a 10 saptamani care promit multe surprize”, a declarat Gabriela Stanciu, Head of Cards Product Management, Credit Europe Bank Romania.
Odata cu lansarea sa in 2003 CardAvantaj a introdus o abordare revolutionara pe piata locala a cardurilor de credit, castigandu-si reputatia prin sistemul rapid, avantajos si flexibil de cumparaturi cu plata in rate fara dobanda. CardAvantaj este, de asemenea, recunoscut pentru capacitatea sa de a fi introdus beneficii inovatoare pentru clientii sai - cum ar fi bonus pentru orice tranzactie efectuata (inclusiv pentru retragerile de numerar), cumparaturi online cu plata in rate, cumparaturi cu plata in rate efectuate in afara retelei de parteneri, in tara si in strainatate - fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii.
Pe parcursul celor 10 ani de existenta CardAvantaj a dezvoltat pentru clientii sai cea mai extinsa retea de comercianti parteneri, care numara acum aproximativ 10.000 de puncte de vanzare din toate domeniile de interes. Totodata, si-a bazat programul de dezvoltare pe campanii derulate impreuna cu partenerii sai, prin care au oferit un set de beneficii de fidelitate (cum ar fi rate aditionale sau reduceri) precum si oportunitati unice care au crescut sfera de utilizare a cardului.
Campania se incheie pe 18.08.2013 iar ofertele fiecarei saptamani vor fi anuntate prin newsletter, sms, pagina de internet www.cardavantaj.ro si pagina de facebook: www.facebook/cardavantaj.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut