CardAvantaj - 10 saptamani de oferte speciale
Data publicarii: 14-06-2013 | Finante-BanciLa 10 ani de prezenta pe piata locala, CardAvantaj lanseaza o campanie care ii premiaza atat pe clientii fideli ai cardului de credit, cat si pe prietenii acestora. Pe parcursul a 10 saptamani, campania "La 10 ani de CardAvantaj ai 10 oferte ispititoare” acorda beneficii detinatorilor de CardAvantaj care isi recomanda cunoscutii pentru unul dintre cardurile de credit - Standard / Clasic, Gold sau Platinum. In plus, atat acestia cat si cei care vor obtine un CardAvantaj in urma acestei campanii vor beneficia, pe langa ofertele speciale saptamanale, de bonusuri in valoare de pana la 150 de lei pentru fiecare card activat.
"Am dorit sa marcam 10 ani de inovatie pe piata cardurilor bancare printr-o campanie pe masura evenimentului din acest an. Suntem convinsi ca produsul nostru vedeta, CardAvantaj, se bucura de recomandari bune din partea celor care il utilizeaza, si, de aceea, vrem sa si rasplatim acest lucru pe parcursul a 10 saptamani care promit multe surprize”, a declarat Gabriela Stanciu, Head of Cards Product Management, Credit Europe Bank Romania.
Odata cu lansarea sa in 2003 CardAvantaj a introdus o abordare revolutionara pe piata locala a cardurilor de credit, castigandu-si reputatia prin sistemul rapid, avantajos si flexibil de cumparaturi cu plata in rate fara dobanda. CardAvantaj este, de asemenea, recunoscut pentru capacitatea sa de a fi introdus beneficii inovatoare pentru clientii sai - cum ar fi bonus pentru orice tranzactie efectuata (inclusiv pentru retragerile de numerar), cumparaturi online cu plata in rate, cumparaturi cu plata in rate efectuate in afara retelei de parteneri, in tara si in strainatate - fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii.
Pe parcursul celor 10 ani de existenta CardAvantaj a dezvoltat pentru clientii sai cea mai extinsa retea de comercianti parteneri, care numara acum aproximativ 10.000 de puncte de vanzare din toate domeniile de interes. Totodata, si-a bazat programul de dezvoltare pe campanii derulate impreuna cu partenerii sai, prin care au oferit un set de beneficii de fidelitate (cum ar fi rate aditionale sau reduceri) precum si oportunitati unice care au crescut sfera de utilizare a cardului.
Campania se incheie pe 18.08.2013 iar ofertele fiecarei saptamani vor fi anuntate prin newsletter, sms, pagina de internet www.cardavantaj.ro si pagina de facebook: www.facebook/cardavantaj.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri