60.000 de romani detin carduri exclusiviste
Data publicarii: 19-06-2013 | Finante-BanciPiata de private banking, cu cei 4.000 de clienti superpremium si inca 100.000 cu venituri peste medie, a plasat pana acum 60.000 de carduri VIP, jumatate din potential
Chiar daca de la izbucnirea crizei si pana in prezent numarul cardurilor active de pe piata din Romania nu a reusit sa recupereze terenul pierdut, exista un segment care nu a derapat nicio clipa: cardurile premium (gold) si superpremium (platinum si black). Mai mult, potrivit statisticilor BNR si cifrelor oferite de bancile comerciale, ponderea cardurilor premium a crescut constant in totalul cardurilor oferite in tara, dar nu a depasit inca 1% la nivelul fiecarei banci.
Astfel, luand in calcul faptul ca segmentul de private banking (existent acum la doar sase banci) cuprinde, pe langa cei 4.000 de clienti superpremium si peste 100.000 de clienti din mass-afluent (cei care au conturi cuprinse intre 40.000 si 80.000 de euro), care se pot incadra linistiti la obtinerea unui card gold, putem trage concluzia ca abia de acum incolo va incepe competitia.
In ultima perioada, au aparut tot mai multe carduri gold, iar segmentul platinum s-a imbogatit recent cu inca un card emis de BRD. In functie de veniturile incasate, posesorii de carduri VIP se impart in trei categorii: gold, platinum si black. Daca in cazul cardului black averea trebuie sa fie destul de mare pentru ca banca sa ofere cadou clientului un astfel de card, la categoria gold se pot califica mult mai multe persoane. Cu un venit lunar net de 2.000-4.000 de lei, oricine poate accesa pentru un card gold.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an