60.000 de romani detin carduri exclusiviste
Data publicarii: 19-06-2013 | Finante-BanciPiata de private banking, cu cei 4.000 de clienti superpremium si inca 100.000 cu venituri peste medie, a plasat pana acum 60.000 de carduri VIP, jumatate din potential
Chiar daca de la izbucnirea crizei si pana in prezent numarul cardurilor active de pe piata din Romania nu a reusit sa recupereze terenul pierdut, exista un segment care nu a derapat nicio clipa: cardurile premium (gold) si superpremium (platinum si black). Mai mult, potrivit statisticilor BNR si cifrelor oferite de bancile comerciale, ponderea cardurilor premium a crescut constant in totalul cardurilor oferite in tara, dar nu a depasit inca 1% la nivelul fiecarei banci.
Astfel, luand in calcul faptul ca segmentul de private banking (existent acum la doar sase banci) cuprinde, pe langa cei 4.000 de clienti superpremium si peste 100.000 de clienti din mass-afluent (cei care au conturi cuprinse intre 40.000 si 80.000 de euro), care se pot incadra linistiti la obtinerea unui card gold, putem trage concluzia ca abia de acum incolo va incepe competitia.
In ultima perioada, au aparut tot mai multe carduri gold, iar segmentul platinum s-a imbogatit recent cu inca un card emis de BRD. In functie de veniturile incasate, posesorii de carduri VIP se impart in trei categorii: gold, platinum si black. Daca in cazul cardului black averea trebuie sa fie destul de mare pentru ca banca sa ofere cadou clientului un astfel de card, la categoria gold se pot califica mult mai multe persoane. Cu un venit lunar net de 2.000-4.000 de lei, oricine poate accesa pentru un card gold.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri