60.000 de romani detin carduri exclusiviste
Data publicarii: 19-06-2013 | Finante-BanciPiata de private banking, cu cei 4.000 de clienti superpremium si inca 100.000 cu venituri peste medie, a plasat pana acum 60.000 de carduri VIP, jumatate din potential
Chiar daca de la izbucnirea crizei si pana in prezent numarul cardurilor active de pe piata din Romania nu a reusit sa recupereze terenul pierdut, exista un segment care nu a derapat nicio clipa: cardurile premium (gold) si superpremium (platinum si black). Mai mult, potrivit statisticilor BNR si cifrelor oferite de bancile comerciale, ponderea cardurilor premium a crescut constant in totalul cardurilor oferite in tara, dar nu a depasit inca 1% la nivelul fiecarei banci.
Astfel, luand in calcul faptul ca segmentul de private banking (existent acum la doar sase banci) cuprinde, pe langa cei 4.000 de clienti superpremium si peste 100.000 de clienti din mass-afluent (cei care au conturi cuprinse intre 40.000 si 80.000 de euro), care se pot incadra linistiti la obtinerea unui card gold, putem trage concluzia ca abia de acum incolo va incepe competitia.
In ultima perioada, au aparut tot mai multe carduri gold, iar segmentul platinum s-a imbogatit recent cu inca un card emis de BRD. In functie de veniturile incasate, posesorii de carduri VIP se impart in trei categorii: gold, platinum si black. Daca in cazul cardului black averea trebuie sa fie destul de mare pentru ca banca sa ofere cadou clientului un astfel de card, la categoria gold se pot califica mult mai multe persoane. Cu un venit lunar net de 2.000-4.000 de lei, oricine poate accesa pentru un card gold.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București