Branduri campioane in social media in 2013
Data publicarii: 20-06-2013 | MediaPentru al cincilea an consecutiv revista Biz a realizat clasamentul celor mai active branduri in social media din Romania. Topul reuneste 50 de branduri care, pe parcursul anului trecut, au integrat in mixul de comunicare cele mai de impact strategii si mijloace de comunicare in social media ale momentului.
Vodafone se mentine in fruntea clasamentului, urmat de Samsung, Danone, Avon, Pepsi, Heineken, Cosmote, Coca-Cola, Ford, Orange. Lista integrala a brandurilor din Top Social Brands 2013, precum si detalii despre metodologia prin care a fost intocmit acest clasament este disponibila in versiunea tiparita a revistei Biz si pe www.revistabiz.ro.
In realizarea clasamentului au fost analizate activitatile desfasurate de branduri in social media in intervalul februarie 2012 - februarie 2013.
Inscrierile au fost deschise catre toate agentiile interactive, de PR si companiile interesate sa inscrie branduri in competitie. Brandurile din Top Social Brands 2012 au fost incluse in mod automat pe lista scurta pentru 2013.
In analiza activitatii brandurilor au fost luate in calcul toate tipurile de activitati ce pot fi derulate in promovarea in social media: blog de companie / blog de brand, campanii pe bloguri, pagina de Facebook, campanii pe Facebook, Facebook Ads, Aplicatii Facebook, Cont de Twitter, Campanii pe Twitter, Profil pe Wikipedia, cont Flickr, cont YouTube, cont Google+, cont Instagram, cont Pinterest, spoturi virale, site-uri de user-generated content, initiere sau sponsorizare a unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale, activitati de customer care si de recrutare prin intermediul canalelor de social media actiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii traditionale.
Nu au fost incluse in analiza branduri media, exclusiv online sau activitati de autopromovare desfasurate de agentiile de comunicare.
Brandurile nou intrate in Top Social Brands sunt: Coca-Cola, F64, KFC, Staropramen, Lay's, Banca Transilvania, Lenor Parfumelle, UPC, Prigat, Piraeus Bank, Jack Daniel's, Matache Macelaru, Canon, Heidi, Skoda, Siemens.
Top Social Brands 2013 a rezultat din ponderea a sase clasamente preliminare (Topul Biz - 45%), Topul rezultat in urma voturilor exprimate de un grup de specialisti online (15%), topul mentiunilor pe ZeList (10%), topul Facebook Monitor (10%), topul Facebrands Pro (10%), topul mentiunilor MediaIQ (10%).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an