TETRA PAK ANUNTA LANSAREA NOULUI CAPAC FABRICAT DIN MATERIALE REGENERABILE
Data publicarii: 20-06-2013 | MediuProducatorul norvegian TINE este primul din Europa care a lansat LightCap 30™ bazat pe materiale biologice pentru gama de produse care utilizeaza ambalajele Tetra Brik® Aseptic Edge
Tetra Pak®, liderul mondial in solutii de procesare si ambalare a produselor alimentare, anunta lansarea globala a LightCap 30,un capac din polietilena de inalta densitate (PEID)fabricata din trestie de zahar.
Prima companie din Europa care utilizeaza aceste capace biologiceeste TINE, un producator, distribuitor si exportator de top din industria produselor lactate, cu sediul in Norvegia. Sosul de vanilie al TINE, cafeaua TINE, ceaiul si laptele cu ciocolata vor fi ambalate in ambalaje Tetra Brik Aseptic Edge cu capace biologice LightCap 30.
"Dezvoltarea capacului bazat pe materiale biologice LightCap 30 este inca un pas important spre obiectivul nostru de a produce o solutie de ambalare 100% regenerabila. Aceasta lansare demonstreaza angajamentul nostru continuu in ceea ce priveste inovarea in domeniul mediului si furnizarea ambalajelor cu cele mai bune performante de mediu pentru clienti, comercianti si consumatori”,a declarat Erik Steijger, Product Manager Environmental Innovation (Manager Produs Inovatie Ecologica), Tetra Pak.
"In calitate de cel mai mare utilizator de ambalaje din Norvegia este important sa utilizam resursele in maniera optima si sa promovam sustenabilitatea. Este o cerinta imperativa in activitatea noastra. TBA Edge de la Tetra Pak, fabricat in proportie de aproximativ 75% din materiale regenerabile, vine acum cu un capac bazat pe materiale biologice, oferindu-ne oportunitatea sa imbunatatim si mai mult profilul ecologic al produselor noastre”, a declarat BjornMalm, Manager Sustenabilitate TINE.
Polietilena regenerabila utilizata pentru LightCap 30 este obtinuta prin prelucrarea trestiei de zahar. Astfel, trestia este zdrobita, iar din sucul fermentat si distilat se obtine etanolul; apoi, acesta este supus unui proces de deshidratare si transformat in etilena, care este apoi polimerizata pentru a produce polietilena utilizata la fabricarea capacului.
Tetra Pak are un istoric indelungat in practicile ecologice responsabile si s-a implicat intr-un program ecologic ambitios pentru a atinge scopul suprem al societatii, acela de a oferi ambalaje complet sustenabile, folosind numai materiale regenerabile care sa afecteze cat mai putin mediul si care sa genereze zero deseuri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii