Raiffeisen Bank si-a lansat astazi pagina oficiala de Facebook
Data publicarii: 28-06-2013 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a lansat astazi pagina oficiala de Facebook http://www.facebook.com/pages/Raiffeisen-Bank-Romania/260677493957911, un nou canal de comunicare cu clientii si angajatii sai.
Pagina contine informatii utile despre banca, reteaua de agentii si bancomate, un link catre aplicatia de internet banking, Raiffeisen Online, dar si o sectiune de cariere. Lansarea paginii de Facebook a Raiffeisen Bank coincide cu finalizarea mutarii sediului central al bancii, in cea mai inalta cladire din Bucuresti si din tara - Sky Tower.
"Ne dorim sa comunicam cat mai transparent si simplu cu clientii nostri pentru a ne face cunoscuta activitatea, dar si pentru a le intelege mai bine nevoile. Ne-am propus si sper sa si reusim sa avem un dialog simplu si coerent, iar demersul nostru de a fi pe Facebook sa fie util atat clientilor, cat si angajatilor nostri” a spus Steven van Groningen, presedinte&CEO Raiffeisen Bank.
Pagina se deschide cu un mesaj din partea presedintelui bancii si cu un joc interactiv care compune cladirea Sky Tower din piese de Tetris, dezvoltat de agentia Sunshine Digital Communication. Cei care vor juca pot castiga premiile puse in joc - 5 biciclete si un mini IPad - si au ocazia sa-si dubleze punctajul raspunzand corect la cateva intrebari despre banca. De asemenea, Cristian Manafu si Cristina Bazavan, bloggeri foarte cunoscuti in social media din Romania, transmit astazi live, pe blogurile lor, direct din mijlocul echipei Raiffeisen, din cladirea Sky Tower.
"Aplicatia de pe pagina bancii de Facebook, "Impreuna la inaltime” inglobeaza sectiuni de live blogging, photo blogging, dar si un joc de Tetris. Ne-am propus sa fie mai mult decat un simplu joc distractiv, sa cream un instrument de educare si informare a publicului in cel mai placut mod posibil: prin joaca si suntem convinsi ca va tine utilizatorii in priza” a spus Gabriel Nedelea, Managing Partner Sunshine Digital Communication.
Raiffeisen Bank foloseste si alte canale de comunicare: prin unitatile sale, prin email centrala@raiffeisen.ro, pe telefon 0800 802 02 02 sau 021.306.55.55 etc. Banca este prezenta si in social media prin blogul www.raiffeisencomunitati.ro si paginile de Facebook Raiffeisen Comunitati, Viata fara Cash si StudentBank.
Raiffeisen Bank a realizat in 2012 un profit net de 88 de milioane euro, cel mai bun rezultat de pe piata bancara locala. Banca are o baza de 2 milioane de clienti, persoane fizice, IMM-uri si companii mari si medii. La finalul anului 2012, Raiffeisen Bank opereaza o retea de 525 de unitati (543 in 2011), peste 1.100 de ATM-uri si aproximativ 11.000 de EPOS-uri. La 31 decembrie 2012, Raiffeisen Bank avea 5.361 de angajati.
Grupul Raiffeisen in Romania ofera o gama completa de produse si servicii financiare prin subsidiarele sale: Raiffeisen Leasing, Raiffeisen Capital&Investement, Raiffeisen Banca pentru Locuinte, Raiffeisen Asset Mangement sau Raiffeisen Broker de Asigurare-Reasigurare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial