CEC Bank lanseaza programul de recompense MasterCard Rewards
Data publicarii: 28-06-2013 | Finante-BanciPentru a rasplati loialitatea clientilor persoane fizice, utilizatori ai cardurilor MasterCard, CEC Bank lanseaza programul de recompense "MasterCard Rewards". Programul se adreseaza tuturor utilizatorilor de carduri emise de CEC Bank sub sigla MasterCard (MasterCard Debit Standard, MasterCard Credit Standard, MasterCard Gold), care au posibilitatea de a acumula puncte bonus prin utilizarea cardului pentru platile la comercianti, inclusiv la cei virtuali.
Punctele de loialitate se acumuleaza pentru toate tranzactiile comerciale efectuate cu cardul, indiferent de valoarea acestora. Punctele acumulate pot fi transformate in premii atractive precum gadgeturi, jucarii pentru cei mici, pachete spa sau zboruri cu parapanta cuprinse in Catalogul Programului de recompense MasterCard. Clientii vor acumula un punct bonus pentru fiecare doi lei cheltuiti la comercianti cu cardul de credit CEC Bank MasterCard si respectiv patru lei cu orice card de debit CEC Bank MasterCard. Propriile puncte bonus pot fi cumulate cu cele ale altor utilizatori de card MasterCard CEC Bank - rude, colegi sau prieteni inrolati in acelasi program - pentru a achizitiona intr-un timp mai scurt cadouri din Catalogul Programului de recompense MasterCard. In plus, primii 100 de clienti care se inscriu in program vor primi un voucher cadou.
Referindu-se la Programul de recompense, domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank, a declarat: "Acest program rasplateste fidelitatea clientilor utilizatori de card si le ofera posibilitatea de a beneficia de cadouri atractive, suplimentar avantajelor asigurate de produsele de card aflate in portofoliul CEC Bank, fiind o componenta a strategiei noastre de loializare si de crestere a calitatii serviciilor oferite clientilor”.
"MasterCard Rewards este un program de loialitate gandit pe termen lung, care recompenseaza comportamentul posesorilor de carduri, determinandu-i sa le foloseasca mai mult pentru plata la POS sau pe internet, prin acordarea de puncte de loialitate pentru fiecare tranzactie. Pentru banca, MasterCard Rewards este un instrument eficient de diferentiere, loializare si atragere de noi clienti. Suntem increzatori ca beneficiile acestui nou program rezultat in urma parteneriatului foarte bun pe care il avem cu CEC Bank vor fi apreciate de clientii bancii”, a declarat domnul Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe.
Infomatii suplimentare pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro, in cadrul sectiunii Carduri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză