CEC Bank lanseaza programul de recompense MasterCard Rewards
Data publicarii: 28-06-2013 | Finante-BanciPentru a rasplati loialitatea clientilor persoane fizice, utilizatori ai cardurilor MasterCard, CEC Bank lanseaza programul de recompense "MasterCard Rewards". Programul se adreseaza tuturor utilizatorilor de carduri emise de CEC Bank sub sigla MasterCard (MasterCard Debit Standard, MasterCard Credit Standard, MasterCard Gold), care au posibilitatea de a acumula puncte bonus prin utilizarea cardului pentru platile la comercianti, inclusiv la cei virtuali.
Punctele de loialitate se acumuleaza pentru toate tranzactiile comerciale efectuate cu cardul, indiferent de valoarea acestora. Punctele acumulate pot fi transformate in premii atractive precum gadgeturi, jucarii pentru cei mici, pachete spa sau zboruri cu parapanta cuprinse in Catalogul Programului de recompense MasterCard. Clientii vor acumula un punct bonus pentru fiecare doi lei cheltuiti la comercianti cu cardul de credit CEC Bank MasterCard si respectiv patru lei cu orice card de debit CEC Bank MasterCard. Propriile puncte bonus pot fi cumulate cu cele ale altor utilizatori de card MasterCard CEC Bank - rude, colegi sau prieteni inrolati in acelasi program - pentru a achizitiona intr-un timp mai scurt cadouri din Catalogul Programului de recompense MasterCard. In plus, primii 100 de clienti care se inscriu in program vor primi un voucher cadou.
Referindu-se la Programul de recompense, domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank, a declarat: "Acest program rasplateste fidelitatea clientilor utilizatori de card si le ofera posibilitatea de a beneficia de cadouri atractive, suplimentar avantajelor asigurate de produsele de card aflate in portofoliul CEC Bank, fiind o componenta a strategiei noastre de loializare si de crestere a calitatii serviciilor oferite clientilor”.
"MasterCard Rewards este un program de loialitate gandit pe termen lung, care recompenseaza comportamentul posesorilor de carduri, determinandu-i sa le foloseasca mai mult pentru plata la POS sau pe internet, prin acordarea de puncte de loialitate pentru fiecare tranzactie. Pentru banca, MasterCard Rewards este un instrument eficient de diferentiere, loializare si atragere de noi clienti. Suntem increzatori ca beneficiile acestui nou program rezultat in urma parteneriatului foarte bun pe care il avem cu CEC Bank vor fi apreciate de clientii bancii”, a declarat domnul Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe.
Infomatii suplimentare pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro, in cadrul sectiunii Carduri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial