CEC Bank lanseaza serviciul Info SMS
Data publicarii: 02-07-2013 | Finante-BanciCEC Bank a lansat serviciul Info SMS dedicat clientilor persoane fizice, posesori de carduri de debit si de credit, prin care acestia sunt informati in timp real, printr-un simplu mesaj pe telefonul mobil, despre tranzactiile efectuate cu cardul (suma utilizata, data, ora, locatia), soldul disponibil si orice alte operatiuni de plati si incasari din contul atasat cardului.
Clientul poate alege sa primeasca un mesaj dupa fiecare tranzactie realizata din contul de card sau numai in cazul tranzactiilor de incasari si plati care depasesc o anumita valoare, stabilita de acesta. Totodata, prin intermediul acestui serviciu se vor remite, in mod gratuit, mesaje despre instiintari de intarziere la plata pentru creditele cu acces prin card, instiintari privind suma si data de plata pentru cardurile de credit, alerte de blocare la utilizarea cardului.
"Serviciul Info SMS asigura posesorilor de carduri CEC Bank controlul asupra tuturor tranzactiilor efectuate cu cardul (online sau offline), inclusiv asupra tranzactiilor efectuate de catre utilizatorii suplimentari de card si, in acelasi timp, mareste gradul de securitate al tranzactiilor efectuate prin intermediul cardului”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Serviciul este oferit gratuit posesorilor de carduri MasterCard Gold. Pentru celelalte categorii de clienti persoane fizice care detin carduri de debit sau de credit de la CEC Bank, costul acestui serviciu este de 0,95 euro/luna/cont de card, indiferent de numarul de carduri atasate unui cont.
Informatii suplimentare pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
 - Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
 - Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
 - Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
 - Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
 - RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
 - Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
 - Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
 - Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
 - Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
 - Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
 - Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
 - EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
 - Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
 - Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025