CEC Bank lanseaza serviciul Info SMS
Data publicarii: 02-07-2013 | Finante-BanciCEC Bank a lansat serviciul Info SMS dedicat clientilor persoane fizice, posesori de carduri de debit si de credit, prin care acestia sunt informati in timp real, printr-un simplu mesaj pe telefonul mobil, despre tranzactiile efectuate cu cardul (suma utilizata, data, ora, locatia), soldul disponibil si orice alte operatiuni de plati si incasari din contul atasat cardului.
Clientul poate alege sa primeasca un mesaj dupa fiecare tranzactie realizata din contul de card sau numai in cazul tranzactiilor de incasari si plati care depasesc o anumita valoare, stabilita de acesta. Totodata, prin intermediul acestui serviciu se vor remite, in mod gratuit, mesaje despre instiintari de intarziere la plata pentru creditele cu acces prin card, instiintari privind suma si data de plata pentru cardurile de credit, alerte de blocare la utilizarea cardului.
"Serviciul Info SMS asigura posesorilor de carduri CEC Bank controlul asupra tuturor tranzactiilor efectuate cu cardul (online sau offline), inclusiv asupra tranzactiilor efectuate de catre utilizatorii suplimentari de card si, in acelasi timp, mareste gradul de securitate al tranzactiilor efectuate prin intermediul cardului”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Serviciul este oferit gratuit posesorilor de carduri MasterCard Gold. Pentru celelalte categorii de clienti persoane fizice care detin carduri de debit sau de credit de la CEC Bank, costul acestui serviciu este de 0,95 euro/luna/cont de card, indiferent de numarul de carduri atasate unui cont.
Informatii suplimentare pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri