CEC Bank lanseaza serviciul Info SMS
Data publicarii: 02-07-2013 | Finante-BanciCEC Bank a lansat serviciul Info SMS dedicat clientilor persoane fizice, posesori de carduri de debit si de credit, prin care acestia sunt informati in timp real, printr-un simplu mesaj pe telefonul mobil, despre tranzactiile efectuate cu cardul (suma utilizata, data, ora, locatia), soldul disponibil si orice alte operatiuni de plati si incasari din contul atasat cardului.
Clientul poate alege sa primeasca un mesaj dupa fiecare tranzactie realizata din contul de card sau numai in cazul tranzactiilor de incasari si plati care depasesc o anumita valoare, stabilita de acesta. Totodata, prin intermediul acestui serviciu se vor remite, in mod gratuit, mesaje despre instiintari de intarziere la plata pentru creditele cu acces prin card, instiintari privind suma si data de plata pentru cardurile de credit, alerte de blocare la utilizarea cardului.
"Serviciul Info SMS asigura posesorilor de carduri CEC Bank controlul asupra tuturor tranzactiilor efectuate cu cardul (online sau offline), inclusiv asupra tranzactiilor efectuate de catre utilizatorii suplimentari de card si, in acelasi timp, mareste gradul de securitate al tranzactiilor efectuate prin intermediul cardului”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Serviciul este oferit gratuit posesorilor de carduri MasterCard Gold. Pentru celelalte categorii de clienti persoane fizice care detin carduri de debit sau de credit de la CEC Bank, costul acestui serviciu este de 0,95 euro/luna/cont de card, indiferent de numarul de carduri atasate unui cont.
Informatii suplimentare pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut