Call Center ANOFM: 021/4444-000, incepand de luni
Data publicarii: 08-07-2013 | HR/CarierePrimul Call Center al Serviciului Public de Ocupare (SPO) din Romania devine functional, incepand de luni, iar specialistii Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) raspund la telefonul 021/4444-000 si ofera informatii si indrumare somerilor si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca, a declarat vineri, pentru AGERPRES, directorul adjunct in ANOFM, Elena Baboi, manager al proiectului european prin care este cofinantat acest call center.
'Proiectul Call Center SPO a fost scris in 2008, este implementat de ANOFM incepand din septembrie 2010 si va fi finalizat in luna august a acestui an. Obiectivul de crestere a calitatii si eficientei serviciilor furnizate de ANOFM va fi atins prin dezvoltarea unui call center care, telefonic, va furniza informatii si indrumare somerilor si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca, referitoare, printre altele, la posturi vacante in tara si strainatate, burse ale locurilor de munca, oferte de formare profesionala, legislatia in vigoare, indemnizatia de somaj. Incepand de luni, Call Center SPO este apelabil la numarul de telefon 021/4444-000, cu tarif normal', a declarat Elena Baboi.
Aceasta a precizat ca, deocamdata, programul de functionare este de luni pana joi intre orele 9.00-16.00, iar vineri de la 9.00 la 13.00.
Testarea si calibrarea functionarii noului serviciu au fost incheiate, primele 200 de apeluri telefonice confirmand ca, din 8 iulie, toti cei interesati pot lua legatura cu specialistii ANOFM. Sistemul achizitionat (centrala telefonica si software specializat) permite 24 de apeluri in asteptare.
Call Center-ul este instalat la sediul ANOFM si dotat cu opt posturi de lucru conectate la un server central in care au fost incarcate trei baze de date, referitoare la beneficiari si nevoile acestora, legislatia la zi, institutiile corespondente sau competente sa rezolve solicitarile primite.
Proiectul strategic 'Call Center SPO' are un buget total de 10,7 milioane lei, din care 75% este finantare nerambursabila de la Fondul Social European, prin Programul Operational Sectorial 'Dezvoltarea Resurselor Umane' (POSDRU). Partenerii ANOFM sunt Asociatia 'Telefonul copilului', OSB Consulting GmbH - Austria (sucursala din Romania) si Analytika International IT - Management Consulting SRL, care a inlocuit AMS Osterreich - serviciul public de ocupare din Austria.
Vineri, ANOFM a organizat conferinta de prezentare a rezultatelor obtinute pana in prezent in cadrul proiectului strategic 'Call Center SPO', precum programarea activitatilor pana la finalul perioadei de implementare. Rezultatele intermediare consemneaza: un call center functional, 190 de persoane din cadrul ANOFM informate sau formate, trei baze de date create, sase workshop-uri de transfer de cunostinte si ateliere de lucru.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut