Televiziunea Travel Mix, premiata la Zagreb Tourfilm Festival
Data publicarii: 15-07-2013 | MediaTeleviziunea nationala de turism Travel Mix a obtinut premiul special al juriului la cea de-a II-a editie a festivalului de film turistic "Zagreb Tourfilm Festival”
La inceputul lunii iulie, capitala Croatiei, Zagreb, a gazduit cea de-a II-a editie a festivalului de film turistic "Zagreb - Tourfilm Festival”.
Scopul "Zagreb Tourfilm Festival” este de a recunoaste acele productii din sfera audiovizualului care promoveaza turismul in toate formele lui: destinatii turistice, turism de aventura, sporturi extreme, turism sportiv (schi, drumetii, ciclism ...), turism nautic, hoteluri si resorturi, cultura, traditie, turism religios, turism rural, evenimente, targuri si congrese.
Dorinta organizatorilor este, de asemenea, aceea de a educa si motiva angajatii industriei turistice in promovarea destinatiilor in mod corect, concentrandu-se pe grupurile tinta.
Desfasurat pe parcursul a trei zile, evenimentul din capitala Croatiei - care face parte din Comitetul International al Festivalurilor de Film Turistic, o prestigioasa retea de festivaluri de film, infiintata in urma cu 25 de ani - a reunit 300 de filme turistice din peste 50 de tari, printre care si Romania, reprezentata de Televiziunea nationala de turism Travel Mix. Reportajul "Zagreb, a City Break”, realizat de Nelu Gheorghe - operator imagine si editor video si Madalina Neagoe - realizator, a fost distins cu premiul special al juriului.
"Au fost peste 300 de filme inscrise la acest festival, a fost foarte greu pentru juriu sa le urmareasca pe toate si sa aleaga apoi filmele castigatoare! Au facut cele mai bune alegeri!” - Amalia Tomasevic - Director Oficiul de Turism Zagreb
"Participarea noastra la un astfel de festival a fost o surpriza extrem de placuta pentru noi, a fost un lucru pe care il speram foarte mult, dar in care aproape ca nu indrazneam sa credem. Reportajul a fost unul la care am muncit foarte mult, in care am investit foarte mult timp si suflet iar faptul ca am fost selectionati si premiati de un juriu international, ne-a confirmat faptul ca drumul pe care ne aflam este drumul pe care trebuie sa fim.” - Madalina Neagoe, realizator
"Ne bucuram ca Romania a fost reprezentata de noi, in Croatia! Am fost singurii romani care am participat la acest festival. Acest premiu este un inceput foarte bun pentru noi si reprezinta un factor motivational care ne determina sa participam in continuare la asemenea evenimente si sa reprezentam Romania cu mandrie.” - Nelu Gheorghe, Operator imagine si Editor video
Intreaga activitate a postului de televiziune Travel Mix care promoveaza turismul in general si turismul romanesc in special, precum si premiile castigate de aceasta de-a lungul timpului, demonstreaza ca televiziunea este tot mai apreciata, atat in tara cat si in strainatate.
Canalul de turism TRAVEL MIX este prezent pe piata din Romania din 2011, iar obiectivul sau este acela de a promova turismul romanesc cat mai bine, in toate formele lui: calatorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism, etc. si de a oferi posibilitatea tuturor sa descopere noi destinatii turistice. In prezent, TRAVEL MIX reprezinta o sursa de informare tematica pentru toti telespectatorii, un canal de marketing cu vizibilitate nationala pentru operatorii din turism si o resursa didactica in industria ospitalitatii.
Televiziunea TRAVEL MIX poate fi receptionata in retelel RCS&RDS Digital National, UPC Digital National - canalul 309, Orange TV DTH (satelit), AKTA Digital National, Ines IPTV, Dolce Info, pe tableta, telefon mobil si pe internet, la adresa www.travelmix.ro/live.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare