ING Asigurari de Viata lanseaza Sales Force Academy
Data publicarii: 23-07-2013 | Finante-Banci
ING Asigurari de Viata continua initiativele pentru cresterea profesionalismului fortei de vanzare prin lansarea unui program de formare, dezvoltare si recunoastere a performantei.- Programa Sales Force Academy este specifica industriei de asigurari de viata si include 32 de cursuri adaptate diferitelor trepte de cariera.
Continuand demersurile intreprinse pentru a oferi clientilor consultanta financiara de cea mai inalta calitate, ING Asigurari de Viata lanseaza Sales Force Academy, un program construit dupa modelul programelor internationale de master. Programul se adreseaza intregii forte de vanzare a ING Asigurari de Viata, formata din 1.650 de consultanti financiari si 200 de manageri, si ofera membrilor echipei ING oportunitatea de a-si completa si consolida pregatirea profesionala dincolo de posibilitatile disponibile la nivelul pietei in aceasta profesie. Programa urmareste atat transmiterea notiunilor fundamentale in vanzarile de asigurari de viata si pensii private, cat si dezvoltarea abilitatilor de relationare (soft skills).
Sales Force Academy asigura formarea si evaluarea continua, cursantii putand obtine licenta de vanzari, respectiv licenta de management, care certifica atingerea standardelor ING Asigurari de Viata.
"Pe piata romaneasca de asigurari de viata, <scoala ING> este recunoscuta pentru standardele pe care le impune privind profesia de consultant financiar, profesie pe care, de altfel, ING a creat-o in urma cu 16 ani. Programul de pregatire pe care il implementam acum este parte a demersurilor permanente pe care le realizam pentru ca forta noastra de vanzare sa raspunda noilor nevoi ale clientilor si exigentelor actuale ale pietei si, totodata, pentru a-i sustine in cariera pe cei care isi doresc si dovedesc performanta pe termen lung. La ING ne mandrim cu faptul ca peste o treime dintre consultanti ne sunt alaturi de 10 ani sau mai bine”, declara Stefan Stavrositu, Director National de Vanzari pentru segmentul Tied Agents, ING Asigurari de Viata.
Specificul programului Sales Force Academy consta in faptul ca s-a urmarit introducerea formelor interactive de invatare, care permit acumularea de cunostinte si deprinderi in ritmul propriu al fiecarui cursant. Aplicabilitatea cursurilor este asigurata de inserarea la nivelul programei a studiilor de caz bazate pe exemple concrete, acumulate in activitatea de vanzare de asigurari de viata in cei 16 ani de experienta ai ING pe piata romaneasca. Altfel spus, cursurile sunt construite in mod gradual pentru a asigura transferul in practica al conceptelor teoretice invatate.
In functie de treapta de cariera pe care se afla cursantii, Sales Force Academy ofera programe pentru dezvoltarea consultantilor (20 de cursuri), cursuri pentru dezvoltarea managerilor (10 cursuri) si programe de pregatire pentru cei care vor sa isi dezvolte potentialul managerial (2 cursuri). Programa include pentru fiecare treapta de cariera o serie de cursuri obligatorii care - odata parcurse - ofera accesul la cursuri suplimentare, dezvoltate ca beneficiu. Tematicile acopera subiecte precum tehnici de vanzare, produse, educatie financiara, dar si psihologia clientului, eficienta personala, automotivare, gandirea "out of the box”, intuitie manageriala etc. Absolvirea cursurilor aferente unei trepte de cariera pregateste participantii pentru accesarea celei superioare, cu acces la un nou pachet de beneficii financiare si cursuri de dezvoltare personala.
Programa si continutul cursurilor au fost concepute pornind de la interviuri cu consultanti si manageri ING, pentru a identifica nevoile de dezvoltare, precum si de la studii realizate de companie sau de alte asociatii de renume (precum LIMRA, organizatia mondiala a companiilor de asigurari si servicii financiare - www.limra.com), fiind validate cu forta de vanzari, pentru a asigura un nivel ridicat de aplicabilitate si un proces de asimilare facil.
In primii doi ani de activitate in cadrul companiei, fiecare consultant poate obtine licenta de vanzari, demonstrand in acest interval ca detine si aplica in mod constant cunostintele necesare in aceasta cariera. In mod similar, fiecare manager al fortei de vanzare ING poate obtine licenta de management, odata ce indeplineste anumite standarde de vanzare sau recrutare si parcurge cursurile necesare. Cele doua tipuri de licente certifica atingerea standardelor ING Asigurari de Viata.
Sales Force Academy va debuta in luna august si este realizat ca parte a programului de profesionalizare si loializare a fortei de vanzare, "Partener 3.0”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză