BCR Alert - peste un milion de alerte trimise clientilor BCR

Data publicarii: 26-07-2013 | Finante-Banci

  • Distributia clientilor care au ales serviciul BCR Alert (barbati vs. femei) - majoritatea clientilor care au activat serviciul BCR Alert sunt barbati (56%) si fac parte din segmentul activi - varsta cuprinsa intre 25 - 45 de ani
  • Serviciul BCR Alert raspunde cu succes unei nevoi reale a clientilor, fiind activat in proportie de peste 80% de detinatorii pachetelor de cont curent ExtraCont si TotalCont, unde serviciul este inclus. De asemenea, BCR Alert este activat de peste 50% din clientii noi detinatori de pachet ClasiCont
  • Intre operatiunile cele mai frecvente efectuate de clientii BCR pentru care sunt trimise alerte se numara operatiunile efectuate la ATM, cu cardul la comercianti, cele efectuate prin Click 24 Banking BCR si pentru mandatele de Direct Debit

Banca Comerciala Romana (BCR) a trimis peste un milion de alerte (SMS si Email) clientilor care au activat serviciul BCR Alert, asigurandu-le astfel un plus de control si siguranta asupra operatiunilor din conturile lor.

BCR Alert este un serviciu de alertare care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil personal sau pe email la adresa specificata de client, de fiecare data cand o operatiune este efectuata din sau in conturile detinute la BCR, aducand un plus de siguranta si control asupra tranzactiilor executate prin detaliile incluse in alerte (locatia efectuarii operatiunii, data si ora).

BCR Alert a fost lansat in Octombrie 2012 odata cu noile pachete de cont curent (ClasiCont, ExtraCont si TotalCont), fiind activat in proportie de 97% de clientii BCR care detin aceste pachete de cont curent. Dintre acestia 29% detin serviciul BCR Alert in pachetul ClasiCont, 25% in pachetul ExtraCont si 43% in pachetul TotalCont. 

"Clientii BCR au posibilitatea sa isi personalizeze tipul de alerte, suma de la care se genereaza alertele si sa schimbe canalul pe care se primesc aceste mesaje (de exemplu, de pe SMS pe Email si invers). Aceste modificari se pot face atat prin intermediul platformei Click 24 Banking BCR (internet banking), cat si prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrand in legatura telefonica cu un consilier BCR, la numarul 0800.801.227 (0800.801.BCR). In plus, clientii BCR care aleg sa primeasca notificarile prin Email beneficiaza de un numar nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzactiile efectuate, fara sa plateasca vreun comision suplimentar”, a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Executiv Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR.  

Serviciul BCR Alert este preferat si de detinatorii celorlalte pachete de cont curent aflate in portofoliul bancii, acestia achizitionandu-l pe baza abonamentului lunar de administrare de 2 lei pentru serviciul BCR Alert si 5 lei pentru varianta extinsa, BCR Alert Plus.

"Uitandu-ne la distributia clientilor care folosesc serviciul BCR Alert majoritatea utilizatorilor sunt barbati (56%), din segmentul populatiei active, cu varsta cuprinsa intre 25 - 45 de ani. In topul operatiunilor pentru care BCR trimite alerte clientilor sai se afla operatiunile efectuate la ATM, urmate de cele efectuate cu cardul la comercianti, prin Click 24 Banking BCR si pentru mandatele de Direct Debit”, a adaugat Bogdan Octavian Marin.  

Serviciul BCR Alert este disponibil clientilor BCR in doua variante:

BCR Alert ofera clientilor BCR alerte pentru: 

  • toate incasarile de minim 100 RON /sau alte unitati monetare, inregistrate in contul pe care este activat serviciul;
  • toate platile efectuate automat in urma configurarii de catre client a mandatelor de plata repetitiva sau de debitare directa, indiferent de suma platii/facturii. Pentru platile automate clientii BCR care au serviciul BCR Alert activat beneficiaza de o notificare suplimentara, cu o zi inaintea executarii platii pentru a le reaminti acestora asupra platii ce urmeaza sa fie executata pentru a asigura disponibilul in cont sau pentru a intrerupe mandatul, in functie de necesitatea fiecarui client.

BCR Alert Plus ofera transparenta totala clientilor BCR, acestia primind  alerte pentru operatiunile mentionate in cadrul optiunii BCR Alert si in plus pentru operatiuni de minim 100 de unitati monetare (ex. 100 RON / 100 EUR), precum:

  • toate platile efectuate cu cardul (la comercianti sau online);
  • toate retragerile de la ATM;
  • toate platile efectuate online prin Click 24 Banking BCR sau la telefon prin intermediul Alo 24 Banking BCR;
  • toate operatiunile realizate la echipamentele acceptatoare de numerar (Masinile Multifunctionale si Ghiseele Automate, prezente in unitatile BCR si in zonele cu acces 24/7, Easy 24 Banking).


Tag-uri: