MasterCard anunta cresteri de peste 10% in trimestrul trei in Europa
Data publicarii: 06-11-2006
MasterCard Worldwide a anuntat cresteri de peste 10% in trimestrul al treilea din 2006 in Europa, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Compania a raportat o crestere cu 12,9% a volumului brut al tranzactiilor pentru Europa, adica 135 miliarde de USD. Volumul cumparaturilor din Europa a crescut si el cu 13,3% in trimestrul trei, ajungand la 99 miliarde de USD. Acest rezultat a fost determinat de cresterea cheltuielilor cu carduri emise sub sigla MasterCard.
Cardurile sub sigla MasterCard au fost utilizate pentru a efectua 1,28 miliarde de tranzactii in Europa, o crestere cu 9,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pana la 30 septembrie 2006, bancile-client din Europa au emis 145 de milioane de carduri sub sigla MasterCard, o crestere cu 17% fata de aceeasi perioada din 2005, in timp ce numarul total de locatii de acceptare din Europa era de 7,6 milioane. Numarul cardurilor emise sub siglele Maestro si Cirrus a ajuns la 281 milioane in Europa, in crestere cu 8% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar numarul locatiilor de acceptare in Europa a ajuns la 6,7 milioane.
"Europa a adus o contributie semnificativa la performanta globala a MasterCard Worldwide in cel de al treilea trimestru din 2006", spune Javier Perez, Presedinte, MasterCard Europe. "Am continuat sa inregistram cresteri de peste 10% in regiune, mai ales in pietele emergente din Europa Centrala si de Est."
"Ca si companie globala cu o mostenire pan-europeana, intelegem sa maximizam toate oportunitatile pentru clientii nostri din Europa. Datorita Maestro, avem o solutie compatibila SEPA deja lansata pe piata, iar principalul nostru scop este de a ne baza pe aceasta pozitie pentru a-i sustine pe clientii nostri si pe parteneri in a oferi o zona de plata fara granite pentru Europa."
Printre performantele inregistrate in al treilea trimestru se numara lansarea in Turcia a primului program extins contactless din Europa, utilizand tehnologia MasterCard OneSmart® PayPass™. Cardurile contactless, emise de Garanti Bank, sunt acceptate de catre numerosi comercianti printre care Burger King si Starbucks.
In al treilea trimestru, MasterCard a continuat sa-si diversifice portofoliul sau european de programe co-branding. Compania si-a unit fortele cu operatorul mobil BASE din Belgia si a sustinut lansarea unui card co-branded care ofera minute gratis pentru convorbirile efectuate la mobil, acesta fiind de asemenea primul exemplu de personalizare a unui card de credit pe piata din Belgia. In Ungaria, MasterCard a sustinut lansarea cardului co-branded Citibank-Malev Hungarian Airlines, construit pe baza succesului parteneriatelor cu alte companii europene de transport aerian.
Perez adauga: "Performantele noastre semnificative demonstreaza ca in Europa clientii continua sa aleaga produsele inovatoare MasterCard, marcile recunoscute la nivel global precum si platforma tehnologica robusta, pentru a-si creste profitabilitatea afacerilor lor."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025