Coca-Cola Hellenic Grecia: Am scazut in Romania pentru ca n-am facut promotii
Data publicarii: 09-08-2013 | Diverse
Coca-Cola HBC Romania a inregistrat in primul semestru al acestui an o contractie de pana la 10% a volumelor vandute (high single digit), evolutia vanzarilor fiind determinata de vremea nefavorabila si de promotiile agresive ale competitorilor, conform ultimului ra-port al companiei-mama din Grecia.
"Presiunea promotiilor se refera la activitatea promotionala agresiva pe care au avut-o competitorii nostri pe piata, activitate pe care am ales sa nu o urmam. In general nu este o idee buna sa faci promotii pe o vreme nefavorabila", au explicat pentru ZF oficialii Coca-Cola Hellenic Grecia.
Integral in Zf.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut