Coca-Cola Hellenic Grecia: Am scazut in Romania pentru ca n-am facut promotii
Data publicarii: 09-08-2013 | Diverse
Coca-Cola HBC Romania a inregistrat in primul semestru al acestui an o contractie de pana la 10% a volumelor vandute (high single digit), evolutia vanzarilor fiind determinata de vremea nefavorabila si de promotiile agresive ale competitorilor, conform ultimului ra-port al companiei-mama din Grecia.
"Presiunea promotiilor se refera la activitatea promotionala agresiva pe care au avut-o competitorii nostri pe piata, activitate pe care am ales sa nu o urmam. In general nu este o idee buna sa faci promotii pe o vreme nefavorabila", au explicat pentru ZF oficialii Coca-Cola Hellenic Grecia.
Integral in Zf.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private