Compania CEMI a lansat in Romania automobilele chinezesti Martin Motors
Data publicarii: 07-11-2006Preturile lui CEO variaza intre 16.000 si 25.000 de euro, fara taxe, iar cu toate taxele pornesc de la 25.000 euro. Modelul dispune de un motor Mitsubishi de 2,4 litri si 125 de cai putere, iar consumul mediu de combustibil se cifreaza in jurul a opt - noua litri la suta de kilometri.
Reprezentantii CEMI au spus ca modelul produs de constructorul chinez Shanghouan ofera un raport calitate - pret foarte bun si concureaza pe piata noastra cu automobilele marcilor coreene Hyundai si Kia.
CEMI Romania va mai aduce la anul in tara un automobil de clasa mini, un pick-up si mijloace de transport in comun sub brandul Martin Motors In total ei spera sa vanda 600 de vehicule in 2007. In prezent compania comercializeaza sub acest brand motociclete si ATV-uri.
Cel mai ieftin model al marcii va avea un pret asemanator cu cel al modelului de clasa mini Daewoo Matiz, ale carui preturi pornesc de la 5.300 de euro.
Shanghouan, producatorul automobilelor pe care CEMI le vinde sub brandul Martin Motors, este o companie infiintata acum 18 ani in provincia chineza Hebei. Pana acum a produs masini cu propulsoare Ford si Toyota, iar in prezent are o capacitate anuala de 30.000 de unitati. In afara de CEO, Shanghouan mai produce inca un automobil de teren numit Rabo.
CEMI este prezenta in Romania din 1994 si are doua fabrici de echipamente pentru service-uri auto. Compania este lider la importurile de tahografe si limitatoare de viteza si are peste 100 de angajati.
Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 20 milioane lei, iar anul acesta asteapta dublarea acestui indicator economic.
Primul producator de automobile chineze care a intrat anul acesta pe piata romaneasca este Great Wall, ale carui automobile sunt importate de compania RoChin care va avea pana la sfarsitul anului 20 de dealeri.
RoChin comercializeaza din luna iulie masina de teren Hover CUV ale carei preturi variaza intre 21.000 si 30.000 de euro, cu toate taxele incluse.
China a fost anul trecut al patrulea producator mondial de automobile (dupa Statele Unite, Japonia si Germania). Cea mai populata tara din lume a produs 5,7 milioane de automobile in 2005, iar in prima jumatate a acestui an productia a depasit 3 milioane, iar China a devansat Germania.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut