Compania CEMI a lansat in Romania automobilele chinezesti Martin Motors
Data publicarii: 07-11-2006
Preturile lui CEO variaza intre 16.000 si 25.000 de euro, fara taxe, iar cu toate taxele pornesc de la 25.000 euro. Modelul dispune de un motor Mitsubishi de 2,4 litri si 125 de cai putere, iar consumul mediu de combustibil se cifreaza in jurul a opt - noua litri la suta de kilometri.
Reprezentantii CEMI au spus ca modelul produs de constructorul chinez Shanghouan ofera un raport calitate - pret foarte bun si concureaza pe piata noastra cu automobilele marcilor coreene Hyundai si Kia.
CEMI Romania va mai aduce la anul in tara un automobil de clasa mini, un pick-up si mijloace de transport in comun sub brandul Martin Motors In total ei spera sa vanda 600 de vehicule in 2007. In prezent compania comercializeaza sub acest brand motociclete si ATV-uri.
Cel mai ieftin model al marcii va avea un pret asemanator cu cel al modelului de clasa mini Daewoo Matiz, ale carui preturi pornesc de la 5.300 de euro.
Shanghouan, producatorul automobilelor pe care CEMI le vinde sub brandul Martin Motors, este o companie infiintata acum 18 ani in provincia chineza Hebei. Pana acum a produs masini cu propulsoare Ford si Toyota, iar in prezent are o capacitate anuala de 30.000 de unitati. In afara de CEO, Shanghouan mai produce inca un automobil de teren numit Rabo.
CEMI este prezenta in Romania din 1994 si are doua fabrici de echipamente pentru service-uri auto. Compania este lider la importurile de tahografe si limitatoare de viteza si are peste 100 de angajati.
Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 20 milioane lei, iar anul acesta asteapta dublarea acestui indicator economic.
Primul producator de automobile chineze care a intrat anul acesta pe piata romaneasca este Great Wall, ale carui automobile sunt importate de compania RoChin care va avea pana la sfarsitul anului 20 de dealeri.
RoChin comercializeaza din luna iulie masina de teren Hover CUV ale carei preturi variaza intre 21.000 si 30.000 de euro, cu toate taxele incluse.
China a fost anul trecut al patrulea producator mondial de automobile (dupa Statele Unite, Japonia si Germania). Cea mai populata tara din lume a produs 5,7 milioane de automobile in 2005, iar in prima jumatate a acestui an productia a depasit 3 milioane, iar China a devansat Germania.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private