Destinatia interna cea mai vanduta ramane, in continuare, statiunea Mamaia
Data publicarii: 21-08-2013 | TurismDestinatia interna cea mai vanduta ramane, in continuare, statiunea Mamaia, conform rezultatelor unui sondaj realizat de TravelTech News in randul companiilor de turism din Romania.
,,Litoralul romanesc in general s-a vandut vara aceasta in proportie de 80,3%, in timp ce zonele montane au atras mai putin public in agentiile de turism, inregistrand doar 11% din vanzari. Mamaia se mentine in topul aprecierilor, obtinand 52% din preferintele agentilor care vand vacante in tara', se arata in comunicatul remis miercuri AGERPRES.
Turismul extern si-a schimbat trendul clasic al all-inclusive-ului, aducand Grecia in fruntea clasamentului aprecierilor, cu 54%. Pe locurile doi si trei, la foarte mica distanta una de cealalta, se afla Bulgaria si Turcia, cu 31%, respectiv 27,4%.
Spre deosebire de rezultatul obtinut in cazul companiilor aeriene, in care increderea agentiilor de turism se polariza in jurul TAROM, situatia turoperatorilor se prezinta diferit.
,,Existand pe piata un numar ridicat de turoperatori, competitia este foarte stransa. Christian Tour a primit cele mai multe voturi de incredere, insumand 17% din total. La o distanta de 4 procente se afla agentia Paralela 45, iar locul al treilea este ocupat de Cocktail Hollidays, cu 10,8%.
TravelTechNews este un portal de stiri din industria turismului. Sondajul de opinie referitor la activitatea turistica din Romania realizat in luna iulie a chestionat 517 agentii de travel, pentru a alcatui, printre altele, un top al celor mai vandute destinatii interne, respectiv externe si ai celor mai de incredere turoperatori.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut