MasterCard Elite Days: -20% in toate magazinele Nike din tara
Data publicarii: 30-08-2013 | Finante-BanciPromotia MasterCard Elite Days, valabila in fiecare zi de luni, marti si miercuri din luna septembrie, aduce posesorilor de carduri Gold, Platinum, World, World Elite si Corporate MasterCard un discount de 20%
In luna in care vacanta se termina si ideile de proiecte incep sa se transforme in realitati, MasterCard lanseaza o noua oferta speciala adresata posesorilor de carduri Gold, Platinum, World, World Elite si Corporate MasterCard.
In fiecare zi de luni, marti si miercuri din septembrie, acestia obtin o reducere de 20% pentru cumparaturile facute in oricare magazin Nike din tara. Astfel, la discount-ul MasterCard Elite, de 10%, valabil pe tot parcursul anului, se adauga extra-reducerea MasterCard Elite Days, de 10%.
Oferta este valabila in toate cele 15 magazine aflate sub brandul Nike, din Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Deva, Iasi, Oradea, Ploiesti si Timisoara. Detaliile despre campanie sunt disponibile la adresa www.mastercard.ro/promotii.
Aflat in cel de-al patrulea an de existenta, programul MasterCard Elite include 100 de branduri locale si internationale, totalizand peste 200 de locatii din toata tara, din categorii precum frumusete & sanatate, moda, servicii hoteliere, restaurante, inchirieri masini, decoratiuni si produse pentru casa, bijuterii si accesorii, florarii si activitati de petrecere a timpului liber. Partenerii programului sunt prezenti in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Timisoara, Brasov, Sibiu, Oradea, Targu-Mures, Iasi, Suceava, Bacau, Craiova, Deva, Ploiesti si Bistrita.
Lista completa a comerciantilor poate fi accesata la adresa www.mastercard.ro/premium.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an