Retailerii se muta in case mai mari
Data publicarii: 08-11-2006
Acest lucru se vede cel mai bine in cazul Altex si Flamingo International, cele doua companii promovind in ultima perioada in special marcile Media Galaxy si respectiv Flanco World. De asemenea, o data cu rebrandingul si Domo a inceput sa lucreze la eficientizarea magazinelor sale.
Media Galaxy inghite Altex
Anul acesta, Altex a inchis noua mici magazine, iar procesul continua. Locul acestora este luat insa de centre mai spatioase cu un nou look. "Pina la finele acestui an mai inchidem doua-trei pentru a le redeschide pe suprafete mai mari, in locatii mai bune. Vadul comercial este foarte dinamic. Ceea ce era un spatiu bun in urma cu citiva ani poate sa nu mai fie si in momentul de fata", ne-a declarat Carmen Lazar, PR manager la Altex. Potrivit acesteia, compania a investit pina la 20 de milioane de euro in extinderea lanturilor de magazine si rebrandingul celor existente. Astfel, numarul magazinelor Altex Mega Store l-a depasit pe cel al centrelor Altex. "In momentul de fata exista in jur de 117 magazine Altex si Altex Mega Store, balanta inclinind spre Mega Store", mai spune Lazar. Mai mult, in expansiune este si lantul de magazine Media Galaxy. Saptamina viitoare se va deschide la Sibiu cel de-al 14-lea magazin de foarte mari dimensiuni al companiei, acesta urmind sa aiba in jur de 3.000 de metri patrati.
Flanco devine "World"
Strategia de reducere a numarului de magazine de mici dimensiuni este vizibila si in cazul Flanco. Anul acesta, compania a inchis sau urmeaza sa inchida patru magazine. Dar le-a deschis in alta parte. Este vorba despre un magazin in Constanta si unul in Oradea care se vor transforma in Flanco World. De asemenea, compania "a mutat" un magazin din Tirgu-Mures si unul din Craiova. Acestea in conditiile in care anul acesta retailerul a inaugurat zece Flanco si patru Flanco World, urmind sa mai taie panglica la inca doua magazine Flanco World. "Am deschis suprafete mai mari si mai bine pozitionate in orasele respective", explica Violeta Sirbu, Marketing Manager Flamingo Group.
Miscari de trupe si la Flamingo
Potrivit datelor din Monitorul Oficial, si Flamingo Computers a desfiintat recent zece magazine urmind sa deschida alte doua. Noile magazine Flamingo vor fi deschise la Rimnicu Vilcea si Bistrita, in vreme ce magazinele inchise se afla, printre altele, la Bucuresti, Arad sau Timisoara. "Consideram ca posibilitatea optimizarii retelelor de magazine reprezinta una dintre cele mai importante sinergii ce se genereaza prin achizitii de genul Flamingo - Flanco", a declarat recent presedintele Flamingo Computers, Eduard Samson.
Domo vrea locatii mai bune
Chiar daca in materie de spatiu la Domo nu exista standarde foarte stricte, si acest retailer este in era eficientizarii. "La noi procesul de eficientizare a inceput o data cu rebrandingul. Sint o serie de motive pentru care am inchis magazine: fie din considerente de spatiu, fie pentru ca ne dorim sa plasam magazinul in zone mai centrale", explica Simona Vlad, PR manager la Domo. Potrivit acesteia, incepind din vara compania va deschide un magazin in fiecare hipermarket Kaufland. De asemenea, vor deschide si pe cont propriu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România