OTP Bank a lansat o oferta speciala pentru pachetul OTP Smart Start
Data publicarii: 03-09-2013 | Finante-Banci
- 3 luni gratuite la plata abonamentului
- Oferta se adreseaza clientilor care achizitioneaza pachetul pana la 30 septembrie 2013
- Doar 30 de minute si 3 pasi pentru deschiderea unui cont, pe www.startimm.ro
OTP Bank anunta lansarea ofertei pentru pachetul OTP Smart Start, adresat clientilor start-up-uri sau microintreprinderi cu cifra de afaceri de pana la 100.000 de euro. Clientii care achizitioneaza acest pachet pana la data de 30 septembrie 2013 beneficiaza de abonament gratuit timp de 3 luni.
In doar 30 de minute si trei pasi simpli, accesand www.smartimm.ro, clientii din categoria start-up-uri sau microintreprinderile cu cifra de afaceri de pana la 100.000 de euro pot avea un cont, card bancar si Internet Banking. Astfel, ei beneficiaza de cel mai simplu proces din piata pentru deschiderea unui cont.
Prin pachetul OTP Smart Start, clientii OTP Bank Romania beneficiaza de urmatoarele avantaje:
- Administrare GRATUITA a oricarui cont curent deschis la banca;
- Comision ZERO pentru platile in lei intrabancare efectuate prin Internet Banking, pe toata durata de valabilitate a pachetului;
- Platile interbancare in lei de mica valoare, efectuate prin Internet Banking si Smart Bank gratuite in primele 6 luni (cu exceptia comisioanelor Transfond/BNR);
- Serviciul OTPdirekt GRATUIT;
- Emitere si administrare gratuita in primul an pentru cardul de debit.
"OTP Smart Start este primul si singurul produs din piata care le ofera clientilor posibilitatea de a-si deschide cont in doar 30 de minute si trei pasi foarte simpli. Prin acest pachet, le aducem clientilor nostri start-up-uri si microintreprinderi solutii concrete si cu efect imediat. Oferta pe care am lansat-o este o dovada in plus a faptului ca sustinem acest sector si ne dorim sa contribuim la dezvoltarea sa”, a declarat Roxana Hidan, Director Directia Ȋntreprinderi Mici si Mijlocii, OTP Bank Romania.
OTP Bank Romania, subsidiara a OTP Bank, cel mai mare grup bancar din Europa Centrala si de Est, este un furnizor integrat si auto-finantat de servicii financiare. Cu o abordare definita prin responsabilitate, angajament si profesionalism, OTP Bank Romania intelege nevoile clientilor si contextul actual al pietei si este un partener de incredere in furnizarea de servicii financiare.
OTP Bank ofera servicii financiare universale in Ungaria, Romania, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia si Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienti, prin intermediul unei retele teritoriale de peste 1500 de unitati, ATM-uri si canale electronice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză