Antoine Gabizon este noul Director General al BRD Finance
Data publicarii: 10-09-2013 | Finante-BanciBRD Finance, filiala specializata in credite de consum a BRD - Groupe Societe Generale, anunta numirea lui Antoine Gabizon in calitate de Director General, ca urmare a incheierii mandatului lui Bernard Histe, acesta fiind numit in echipa de conducere a Directiei de Risc a Grupului Societe Generale, la Paris.
In varsta de 55 de ani, Antoine Gabizon este absolvent al Institut d'Etudes Politiques din Paris si al Universitatii Paris-Dauphine, cu specializarea Business Administration. Cu o cariera profesionala de 30 de ani in cadrul Societe Generale, Antoine Gabizon vine la conducerea BRD Finance cu o expertiza manageriala diversificata pe zonele de corporate si retail banking, dobandita atat in Franta, cat si in strainatate.
Misiunea noului Director General este aliniata la angajamentul pe termen lung al Groupe Societe Generale fata de piata si clientii din Romania si are ca obiectiv dezvoltarea activitatii BRD Finance in domeniul creditelor de consum.
"Pe parcursul mandatului meu, impreuna cu echipa de management si angajatii BRD Finance, ne vom concentra pe consolidarea pozitiei companiei pe piata si pe dezvoltarea business-ului. In vederea atingerii acestui scop, ne vom sprijini pe avantajele noastre competitive unice: relatia solida si de lunga durata cu cei mai importanti retaileri; capacitatea de a le oferi clientilor nostri cea mai diversificata gama de servicii financiare din piata si intregul suport al BRD - Groupe Societe Generale, materializat prin accesul la finantare, sustinerea retelei bancii si crearea de sinergii in cadrul Grupului. Eficientizarea proceselor interne va ramane, bineinteles, una dintre prioritatile mele, astfel incat sa dispunem de o capacitate optima de a garanta clientilor si partenerilor solutii financiare inovative si de calitate, in contextul unei colaborari pe termen lung”, a declarat Antoine Gabizon.
BRD Finance gestioneaza un portofoliu de 300.000 de clienti si colaboreaza cu aproape 5.000 de parteneri la nivel national. In anul 2012, compania a realizat un rezultat net de 9,8 milioane RON.
Finance IFN S.A.
Subsidiara a BRD - Groupe Societe Generale, BRD Finance IFN S.A. beneficiaza de experienta internationala a Grupului in acordarea creditelor de consum. Compania este activa pe piata romaneasca din aprilie 2004, devenind rapid un lider al pietei creditelor de consum. De-a lungul timpului, strategiile de dezvoltare au sustinut cresterea puternica a companiei si au determinat crearea si consolidarea de parteneriate cu firme importante din domenii precum: hypermarket, retail, PVC, IT&C, electronice si electrocasnice, mobila, auto. BRD Finance administreaza in prezent o gama diversificata de produse si servicii financiare, oferind atat credite de consum, cat si carduri de credit, credite de nevoi personale si credite auto.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză