S-a finalizat tranzactia Auchan-Real. Urmeaza un 'discount generalizat'
Data publicarii: 13-09-2013 | AfaceriIeri, dupa aproximativ 10 luni de la acordul semnat intre cele doua mari companii de retail, Metro Group si Grupul Auchan, tranzactia a fost finalizata. Urmeaza rebrandingul unitatilor Real.
Joi, 12 septembrie 2013, a fost finalizata tranzactia AuchanReal vizand achizitia a 20 de hipermarketuri Real in Romania, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre Grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei din Romania la sfarsitul lunii iulie, informeaza un comunicat al Auchan. "Este un moment de mare semnificatie in viata si istoria Auchan Romania! Convergenta celor doua companii este o oportunitate extraordinara care ne va permite sa ne consolidam si sa cream valoare pentru toti: pentru clienti, prin sustinerea puterii lor de cumparare, pentru angajati, prin crearea de locuri de munca si dezvoltare profesionala, pentru furnizori si pentru producatorii romani, printr-o prezenta larga de distributie pe intreg teritoriul tarii dar si pentru comunitate, in calitate de companie responsabila", a declarat Patrick Espasa, Director General Auchan Romania.
Ce urmeaza
Potrivit acestuia, convergenta celor 20 de magazine si trecerea sub marca si comertul Auchan se va realiza in mai putin de un an. "Prioritatile noastre, in aceasta perioada, sunt: integrarea celor 5000 de noi colaboratori, oferind fiecarui colaborator sansa la reusita, cucerirea si fidelizarea de noi clienti, propunandu-le un comert bazat pe discountul generalizat, cu o gama vasta si pertinenta de produse de calitate, ieftine si la cele mai mici preturi si construirea unei companii lider si responsabile.”Patrick Espasa, Director General Auchan Romania.
Cum va arata lantul Auchan
Auchan Romania, in noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 m2, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe. Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privati din Romania si a doua retea de comert, ca suprafata totala de vanzare la nivel national.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză