Adama lanseaza Evocasa Avantaj pentru 1.000 de locatari din Titan
Data publicarii: 08-10-2013 | Finante-BanciDezvoltatorul imobiliar lider de piata Adama anunta lansarea Evocasa Avantaj, o initiativa in premiera pentru piata rezidentiala din Romania. Evocasa Avantaj este gandit sub forma unui catalog de reduceri si a unui card personalizat prin intermediul carora locatarii Adama pot beneficia de oferte speciale de la diversi parteneri.
Proiectul se adreseaza exclusiv locatarilor din proiectele rezidentiale dezvoltate de Adama in cartierul bucurestean Titan, zona in care compania a construit cele mai multe ansambluri. Catalogul contine discount-uri acordate locatarilor Adama de diferiti furnizori de produse si servicii, reducerile variind intre 4% si 25% din pretul de lista.
Pe lista partenerilor se inscriu 15 colaboratori de renume, printre cei mai importanti reprezentanti ai segmentului lor de piata. Facilitatile oferite nu acopera doar produsele si serviciile necesare o data cu mutarea in casa noua, ci si pe cele la care apeleaza frecvent o familie moderna in viata de zi cu zi: producatori de mobila, magazine de electronice si electrocasnice, gradinite, clinici medicale private, restaurante, centre fitness, agentii de turism si altele. In plus, majoritatea acestora se afla in zona Titan, in imediata apropiere a locuintei, pentru ca detinatorii cardului Evocasa Avantaj sa aiba un acces facil.
"Ideea acestei initiative exista, dar lansarea ei vine la momentul oportun, mai ales ca Adama isi extinde in aceasta toamna portofoliul de locuinte in zona Titan prin livrarea apartamentelor din Evocasa Optima 2 si Edenia Titan 2. Incercam prin Evocasa Avantaj sa continuam pe termen lung relatia pe care o avem cu clientii nostri si sa venim in intampinarea nevoilor lor cotidiene”, declara Alina Necula, Head of Marketing & Sales Adama.
Fiecare familie din proiectele Adama din zona Titan va primi gratuit brosura si cardul Evocasa Avantaj, iar noii clienti, automat la semnarea actelor pentru noua casa. In brosura, este prezentat fiecare partener si oferta pe care o acorda, in timp ce cardurile sunt personalizate cu cate un cod unic prin intermediul caruia locatarii sunt recunoscuti de furnizori la achizitionarea unui produs sau serviciu. Reducerile din Evocasa Avantaj sunt valabile timp de un an si pot fi accesate de un numar nelimitat de ori.
Fiind cartierul cu cele mai multe proiecte construite de Adama, Titanul a fost ales ca prima destinatie pentru Evocasa Avantaj. Peste 750 de familii locuiesc la momentul actual in ansamblurile dezvoltate aici, urmand ca alte 210 familii sa se alature acestei comunitati prin livrarea Edenia Titan 2 si Evocasa Optima 2. Proiectele dezvoltate de Adama in zona Titan sunt Evocasa Swiss Cottage, Evocasa Titanium, Evocasa Armonia, Evocasa Optima, Edenia Titan.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză