Plangeri ca Mos Craciun vine prea devreme
Data publicarii: 10-11-2006Lansand atat de devreme campaniile, se argumenteaza in plangeri, presiunile sunt intensificate si prelungite.
Alte plangeri spun ca asaltul reclamelor reprezinta o supra-comercialzire a ceea ce ar trebui sa fie o sarbatoare religioasa.
Reclamantii sugereaza ASA sa stabileasca o data la care astfel de reclame pot sa debuteze, astfel incat sa se evite inceperea lor cu luni in urma.
"Desi apreciem ca unii oameni gasesc frustrant sa vada reclame pentru Craciun aparand atat de devreme, aceasta nu este o zona pe care noi sa o putem reglementa", a spus un reprezentant al ASA.
Reclamele Argos de Craciun au prmit 15 plangeri din partea parintilor pentru ca au sugerat ca Mos Craciun nu este real. Ei vor ca reclamele sa-si pastreze inocenta astfel incat copii sa nu fie deziluzionati.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut