CEC Bank lanseaza serviciul de Phone Banking - TeleCEC
Data publicarii: 25-10-2013 | Finante-BanciContinuand politica de diversificare a portofoliului de produse si servicii, CEC Bank lanseaza serviciul de Phone Banking - TeleCEC, dedicat clientilor persoane fizice. TeleCEC faciliteaza accesul clientilor la produsele si serviciile bancii prin utilizarea telefonului drept canal alternativ de acces de la distanta.
Accesul la Serviciul TeleCEC se face prin apelarea numarului de telefon 004 021 211 11 11, taxabil in regim normal, in functie de furnizorul de telefonie. Serviciul este disponibil pentru clienti de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-19.00.
Apeland Serviciul TeleCEC, clientii CEC Bank au acces, prin intermediul operatorilor, la urmatoarele operatiuni bancare:
- plati intrabancare si interbancare in lei catre conturile proprii sau ale altor titulari;
- plati in lei catre Trezoreria Statului;
- plati facturi catre furnizorii de utilitati;
- plati intrabancare si interbancare in valuta;
- constituire si lichidare depozite;
- operatiuni de schimb valutar la curs ferm.
Serviciul TeleCEC este accesibil tuturor clientilor CEC Bank care au semnat un contract in acest sens si care detin un cont curent in lei deschis la banca. Pentru accesarea serviciului, clientii trebuie sa comunice telefonic un cod de autorizare generat de dispozitivul de autentificare alocat de banca (digipass sau token sub forma de card bancar) si sa cunoasca raspunsurile la intrebarile de securitate.
"Prin lansarea serviciului TeleCEC, CEC Bank face un nou pas inainte pe segmentul serviciilor bancare derulate prin canale alternative. Avantajele oferite clientilor sunt mai mult decat evidente: economie de timp, accesibilitate, disponibilitate si, nu in ultimul rand, costuri minime - tranzactii intrabancare gratuite si comisioane in cazul transferurilor interbancare reduse cu 30%”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile bancii pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare