CEC Bank lanseaza serviciul de Phone Banking - TeleCEC
Data publicarii: 25-10-2013 | Finante-BanciContinuand politica de diversificare a portofoliului de produse si servicii, CEC Bank lanseaza serviciul de Phone Banking - TeleCEC, dedicat clientilor persoane fizice. TeleCEC faciliteaza accesul clientilor la produsele si serviciile bancii prin utilizarea telefonului drept canal alternativ de acces de la distanta.
Accesul la Serviciul TeleCEC se face prin apelarea numarului de telefon 004 021 211 11 11, taxabil in regim normal, in functie de furnizorul de telefonie. Serviciul este disponibil pentru clienti de luni pana vineri, in intervalul orar 09.00-19.00.
Apeland Serviciul TeleCEC, clientii CEC Bank au acces, prin intermediul operatorilor, la urmatoarele operatiuni bancare:
- plati intrabancare si interbancare in lei catre conturile proprii sau ale altor titulari;
- plati in lei catre Trezoreria Statului;
- plati facturi catre furnizorii de utilitati;
- plati intrabancare si interbancare in valuta;
- constituire si lichidare depozite;
- operatiuni de schimb valutar la curs ferm.
Serviciul TeleCEC este accesibil tuturor clientilor CEC Bank care au semnat un contract in acest sens si care detin un cont curent in lei deschis la banca. Pentru accesarea serviciului, clientii trebuie sa comunice telefonic un cod de autorizare generat de dispozitivul de autentificare alocat de banca (digipass sau token sub forma de card bancar) si sa cunoasca raspunsurile la intrebarile de securitate.
"Prin lansarea serviciului TeleCEC, CEC Bank face un nou pas inainte pe segmentul serviciilor bancare derulate prin canale alternative. Avantajele oferite clientilor sunt mai mult decat evidente: economie de timp, accesibilitate, disponibilitate si, nu in ultimul rand, costuri minime - tranzactii intrabancare gratuite si comisioane in cazul transferurilor interbancare reduse cu 30%”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile bancii pot fi obtinute in orice unitate CEC Bank, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri