Miliardarii de la Hollywood deschid servietele in fata LA Times
Data publicarii: 10-11-2006
Cat de mult sunt dispusi miliardarii Broad si Burkle sa plateasca pentru una dintre cele mai mari companii media din S.U.A. precum si detaliile in ceea ce priveste oferta, au ramas neclare. Broad are un venit net de 5.8 miliarde de dolari, conform topului Forbes 400 realizat anul acesta iar venitul net a lui Burkle este de 2.5 miliarde de dolari, astfel, magnatii sunt suficient de bogati incat sa poata cumpara gigantul media.
Magnatul Hollywoodian David Geffen este si el entuziasmat in ceea ce priveste achizitionarea Los Angeles Times, ajungand chiar sa se gandeasca la ce va face in momentul in care va detine acest grup media. Geffen, un activist democratic, a precizat ca este dispus sa accepte si profituri mai scazute provenite de la LA Times, el fiind interesat sa poata investi in a-l face de clasa mondiala.
Geffen a fost descris in cartea biografica a lui Tom King, publicata in 2002, ca fiind un om manat de o ambitie oarba. Tot in carte apar afirmatii conform carora el ar fi spus prietenilor si colegilor ca achizitionarea Los Angeles Times este umatorul lui tel.
LA Times, estimata la 2 mld. dolari
Merrill Lynch a estimat ca Los Angeles Times va genera anul acesta mai bine de 224 milioane de dolari, cash, si ca gigantul va putea fi evaluat la mai bine de 2 miliarde de dolari.
Saptamana aceasta, Compania Tribune, care are o valoare de piata de 7.7 miliarde de dolari, l-a concediat pe Dean Baquet, redactorul sef al The Times, care a refuzat sa mai faca reduceri de personal in cadrul redactiei.
Executivii de la Tribune au precizat cu ceva timp in urma ca prefera sa pastreze Times ca si parte din conglomeratul lor media, care include alte 10 cotidiene si 25 de statii de televiziune. Grupurile locale si individuale si-au exprimat interesul pentru a achizitiona publicatiile Tribune dupa ce compania a anuntat, la sfarsitul lunii septembrie ca va cauta sa o vanda, in caz contrat aceasta aflandu-se in situatia de a se narui. Compania a avut de-a face cu multe provocari in confruntarea cu industria traditionala de media mai ales ca circulatia publicatiilor a fost in declin iar advertiserii au investit suficient de multi bani in publicitate, insa pentru cea pe Internet.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România