Miliardarii de la Hollywood deschid servietele in fata LA Times
Data publicarii: 10-11-2006
Cat de mult sunt dispusi miliardarii Broad si Burkle sa plateasca pentru una dintre cele mai mari companii media din S.U.A. precum si detaliile in ceea ce priveste oferta, au ramas neclare. Broad are un venit net de 5.8 miliarde de dolari, conform topului Forbes 400 realizat anul acesta iar venitul net a lui Burkle este de 2.5 miliarde de dolari, astfel, magnatii sunt suficient de bogati incat sa poata cumpara gigantul media.
Magnatul Hollywoodian David Geffen este si el entuziasmat in ceea ce priveste achizitionarea Los Angeles Times, ajungand chiar sa se gandeasca la ce va face in momentul in care va detine acest grup media. Geffen, un activist democratic, a precizat ca este dispus sa accepte si profituri mai scazute provenite de la LA Times, el fiind interesat sa poata investi in a-l face de clasa mondiala.
Geffen a fost descris in cartea biografica a lui Tom King, publicata in 2002, ca fiind un om manat de o ambitie oarba. Tot in carte apar afirmatii conform carora el ar fi spus prietenilor si colegilor ca achizitionarea Los Angeles Times este umatorul lui tel.
LA Times, estimata la 2 mld. dolari
Merrill Lynch a estimat ca Los Angeles Times va genera anul acesta mai bine de 224 milioane de dolari, cash, si ca gigantul va putea fi evaluat la mai bine de 2 miliarde de dolari.
Saptamana aceasta, Compania Tribune, care are o valoare de piata de 7.7 miliarde de dolari, l-a concediat pe Dean Baquet, redactorul sef al The Times, care a refuzat sa mai faca reduceri de personal in cadrul redactiei.
Executivii de la Tribune au precizat cu ceva timp in urma ca prefera sa pastreze Times ca si parte din conglomeratul lor media, care include alte 10 cotidiene si 25 de statii de televiziune. Grupurile locale si individuale si-au exprimat interesul pentru a achizitiona publicatiile Tribune dupa ce compania a anuntat, la sfarsitul lunii septembrie ca va cauta sa o vanda, in caz contrat aceasta aflandu-se in situatia de a se narui. Compania a avut de-a face cu multe provocari in confruntarea cu industria traditionala de media mai ales ca circulatia publicatiilor a fost in declin iar advertiserii au investit suficient de multi bani in publicitate, insa pentru cea pe Internet.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private