Miliardarii de la Hollywood deschid servietele in fata LA Times
Data publicarii: 10-11-2006Cat de mult sunt dispusi miliardarii Broad si Burkle sa plateasca pentru una dintre cele mai mari companii media din S.U.A. precum si detaliile in ceea ce priveste oferta, au ramas neclare. Broad are un venit net de 5.8 miliarde de dolari, conform topului Forbes 400 realizat anul acesta iar venitul net a lui Burkle este de 2.5 miliarde de dolari, astfel, magnatii sunt suficient de bogati incat sa poata cumpara gigantul media.
Magnatul Hollywoodian David Geffen este si el entuziasmat in ceea ce priveste achizitionarea Los Angeles Times, ajungand chiar sa se gandeasca la ce va face in momentul in care va detine acest grup media. Geffen, un activist democratic, a precizat ca este dispus sa accepte si profituri mai scazute provenite de la LA Times, el fiind interesat sa poata investi in a-l face de clasa mondiala.
Geffen a fost descris in cartea biografica a lui Tom King, publicata in 2002, ca fiind un om manat de o ambitie oarba. Tot in carte apar afirmatii conform carora el ar fi spus prietenilor si colegilor ca achizitionarea Los Angeles Times este umatorul lui tel.
LA Times, estimata la 2 mld. dolari
Merrill Lynch a estimat ca Los Angeles Times va genera anul acesta mai bine de 224 milioane de dolari, cash, si ca gigantul va putea fi evaluat la mai bine de 2 miliarde de dolari.
Saptamana aceasta, Compania Tribune, care are o valoare de piata de 7.7 miliarde de dolari, l-a concediat pe Dean Baquet, redactorul sef al The Times, care a refuzat sa mai faca reduceri de personal in cadrul redactiei.
Executivii de la Tribune au precizat cu ceva timp in urma ca prefera sa pastreze Times ca si parte din conglomeratul lor media, care include alte 10 cotidiene si 25 de statii de televiziune. Grupurile locale si individuale si-au exprimat interesul pentru a achizitiona publicatiile Tribune dupa ce compania a anuntat, la sfarsitul lunii septembrie ca va cauta sa o vanda, in caz contrat aceasta aflandu-se in situatia de a se narui. Compania a avut de-a face cu multe provocari in confruntarea cu industria traditionala de media mai ales ca circulatia publicatiilor a fost in declin iar advertiserii au investit suficient de multi bani in publicitate, insa pentru cea pe Internet.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut