Miliardarii de la Hollywood deschid servietele in fata LA Times
Data publicarii: 10-11-2006
Cat de mult sunt dispusi miliardarii Broad si Burkle sa plateasca pentru una dintre cele mai mari companii media din S.U.A. precum si detaliile in ceea ce priveste oferta, au ramas neclare. Broad are un venit net de 5.8 miliarde de dolari, conform topului Forbes 400 realizat anul acesta iar venitul net a lui Burkle este de 2.5 miliarde de dolari, astfel, magnatii sunt suficient de bogati incat sa poata cumpara gigantul media.
Magnatul Hollywoodian David Geffen este si el entuziasmat in ceea ce priveste achizitionarea Los Angeles Times, ajungand chiar sa se gandeasca la ce va face in momentul in care va detine acest grup media. Geffen, un activist democratic, a precizat ca este dispus sa accepte si profituri mai scazute provenite de la LA Times, el fiind interesat sa poata investi in a-l face de clasa mondiala.
Geffen a fost descris in cartea biografica a lui Tom King, publicata in 2002, ca fiind un om manat de o ambitie oarba. Tot in carte apar afirmatii conform carora el ar fi spus prietenilor si colegilor ca achizitionarea Los Angeles Times este umatorul lui tel.
LA Times, estimata la 2 mld. dolari
Merrill Lynch a estimat ca Los Angeles Times va genera anul acesta mai bine de 224 milioane de dolari, cash, si ca gigantul va putea fi evaluat la mai bine de 2 miliarde de dolari.
Saptamana aceasta, Compania Tribune, care are o valoare de piata de 7.7 miliarde de dolari, l-a concediat pe Dean Baquet, redactorul sef al The Times, care a refuzat sa mai faca reduceri de personal in cadrul redactiei.
Executivii de la Tribune au precizat cu ceva timp in urma ca prefera sa pastreze Times ca si parte din conglomeratul lor media, care include alte 10 cotidiene si 25 de statii de televiziune. Grupurile locale si individuale si-au exprimat interesul pentru a achizitiona publicatiile Tribune dupa ce compania a anuntat, la sfarsitul lunii septembrie ca va cauta sa o vanda, in caz contrat aceasta aflandu-se in situatia de a se narui. Compania a avut de-a face cu multe provocari in confruntarea cu industria traditionala de media mai ales ca circulatia publicatiilor a fost in declin iar advertiserii au investit suficient de multi bani in publicitate, insa pentru cea pe Internet.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara