Raiffeisen Bank a lansat Smart Mobile 2.0
Data publicarii: Astazi, 03-12-2013 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a lansat o noua versiuna a aplicatiei de mobile banking Raiffeisen Smart Mobile 2.0, atat in Apple Store cat si in Google Play.
"Am lansat in 2011 prima aplicatie de mobile banking din piata romaneasca, pornind de sugestiile si nevoile clientilor nostri; in fiecare an am adus imbunatiri atat de continut, prin cresterea numarului de operatiuni disponibile, dar mai ales de simplificare a utilizarii ei. In acest an raspundem cerintelor clientilor nostri si aducem o aplicate noua, adaptata complet tabletelor cu sisteme de operare iOS sau Android” a spus Vladimir Kalinov , Vicepresedinte Divizia Retail, Raiffeisen Bank Romania
Raiffeisen Bank are cei mai multi utilizatori de internet banking 660.000 si cel mai mare numar de persoane fizice care folosesc Raiffeisen Online - 597.500; a inregistrat cele mai bune rezultate ale serviciului de mobile banking din piata, fiind recompensata cu premii importante pentru dezvoltarea serviciului de internet banking si mobile banking in 2012 (Gala premiilor eFinance).
Raiffeisen Bank isi propune sa incurajeze utilizarea canalelor alternative de tranzactionare - Raiffeisen Online, Smart Mobile, PDF, POS, Plati facturi la ATM, Raiffeisen Direct, SmarTel si in acest sens desfasoara o campania "Viata Fara Cash”. Mai multe detalii gasiti pe site-ul campaniei www.viatafaracash. ro, precum si pe pagina de facebook a campaniei la adresa:
www.facebook.com/VIATAFARACASH.
Raiffeisen Bank este o banc` universal` de top si are in prezent aproximativ 2 milioane de persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 7.500 de companii. Raiffeisen Bank are 526 de unitati in toata tara , o retea de peste 1.100 de ATM-uri si aproximativ 11.000 de EPOS-uri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor