Cetelem lanseaza in premiera cardurile cu facilitatea PayPass
Data publicarii: 03-12-2013 | Finante-BanciCetelem IFN, liderul pietei de credite de consum din Romania, este prima institutie financiara nebancara (IFN) din Romania, care lanseaza cardurile cu facilitatea PayPass, ce utilizeaza tehnologia contactless. Astfel, incepand din aceasta toamna toate cardurile Cetelem IFN - MasterCard, dar si programele co-branded, beneficiaza de aceasta tehnologie moderna.
Tehnologia PayPass permite efectuarea rapida si sigura a platilor la comercianti, fara a da cardul din mana. In momentul in care cardul este apropiat de dispozitivul PayPass, la o distanta de aproximativ 4 cm, informatiile privind plata sunt transmise prin unde radio pentru finalizarea tranzactiei. Cumparaturile achitate cu PayPass vor fi afisate in extrasul de cont lunar, exact ca orice alta tranzactie efectuata cardul.
Cardurile cu facilitatea PayPass emise de Cetelem IFN si MasterCard pot fi utilizate in peste 220.000 de locatii din lume. Solutia vizeaza cumparaturile de mica valoare, de pana la 100 lei, unde este necesara plata rapida, fara a mai introduce codul PIN. Pentru plati mai mari de 100 lei si la comerciantii care nu dispun de facilitatea PayPass, cardul se foloseste in mod traditional.
Tehnologia PayPass este una dintre cele mai sigure modalitati de plata cu cardul, foosind un tip de criptare a informatiilor care elimina riscul platilor accidentale.
"Pentru noi siguranta si confortul clientilor reprezinta prioritati ale businessului pe care il desfasuram. Prin tehnologia PayPass am urmarit tocmai aceste aspecte si ne bucuram ca suntem primul IFN care a implementat in Romania aceasta solutie de plata de ultima generatie. Vom mentine in continuare focusul pe inovatie in proiectele pe care urmeaza sa le dezvoltam in viitor. Vom incerca sa oferim clientilor nostri servicii si solutii de actualitate, care vor raspunde nevoilor impuse de evolutia societatii, dar care vor avea ca fundamente siguranta si confortul.” declara Olivier Floris, CEO Cetelem IFN Romania.
Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe, subliniaza, de asemenea, importanta introducerii de catre Cetelem a acestui sistem de plata inovator:
"Prin decizia, fara precedent pentru Romania, de a emite doar carduri contactless sub sigla MasterCard PayPass, Cetelem plaseaza inovatia pe primul loc in strategia sa si seteaza noi standarde pe segmentul institutiilor financiare non-bancare. Aceasta premiera pune la dispozitia clientilor Cetelem o facilitate care simplifica si face platile mult mai rapide:
tranzactionarea contactless. In doar cateva secunde, printr-un gest atat de simplu, ca poate intra in reflex, utilizatorii de PayPas trec de casele de marcat, in magazine, farmacii sau benzinarii, si au acces la metrou, platind direct la turnichet, fara sa mai fie nevoie de cartela. Noua functionalitate de plata contactless duce portofoliul de carduri Cetelem intr-o noua era tehnologica si depinde numai de noi sa profitam de avantajele pe care aceasta ni le ofera.
Portofoliul de carduri emise al companiei Cetelem IFN a ajuns, in 2013, la peste 350.000 de unitati, ceea ce o pozitioneaza pe locul al doilea in randul jucatorilor din piata emitentilor de carduri de credit din Romania. Prin parteneriate cu retele de magazine de retail din tara, compania a lansat pana in prezent 8 programe co-branded. Prin acest numar record de astfel de carduri ofera clientilor pe langa un credit permanent, flexibilitate si multe beneficii in magazine.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză