O noua identitate vizuala si oferte speciale in magazinele Vodafone
Data publicarii: 04-12-2013 | IT&C
• Magazinul Vodafone din Baneasa Shopping City are acum o noua identitate vizuala
• Intre 4 si 7 decembrie, in toata magazinele Vodafone vor fi "Sales Days”, cu reduceri de pana la 100% la smartphone-uri de top
• Vodafone anunta lansarea Programului de Franciza pentru magazinele sale
Vodafone Romania a redeschis magazinul sau din Baneasa Shopping City, cu o noua identitate vizuala, aliniata noilor tendinte globale de design ale companiei. Noua amenajare interioara aduce utilizatorilor o experienta simplificata in interactiunea cu produsele, serviciile si brand-ul Vodafone. Printre avantajele noului design se numara accesibilitatea crescuta la zonele de interes, modularitatea spatiului, finisajele si design-ul premium.
"Magazinul Vodafone din Baneasa, aflat in top 3 la vanzarea de smartphone-uri, isi asteapta acum vizitatorii intr-o suprafata mai mare si cu o noua identitate vizuala. Pentru clientii nostri, va fi cu mult mai usor sa gaseasca cele mai bune oferte si sa testeze terminalele aflate in topul vanzarilor, impreuna cu serviciile Vodafone. De asemenea, special pentru Sarbatorile din aceasta saptamana, vom avea noi reduceri la toate telefoanele din portofoliul nostru, intre 4 si 7 decembrie”, a spus Andrea Rossini, Director Consumer Business Unit, Vodafone Romania.
Vodafone Sales Days vor aduce, pentru orice abonament nou sau reinnoit, o reducere de pana la 100% la smartphone-urile de top din portofoliul nostru. Astfel, Samsung Galaxy S4 sau BlackBerry Z30 vor putea fi achizitionate, in aceasta perioada, la pretul de 0 Euro, impreuna cu abonamentul RED 59, pe doi ani. De asemenea, si Samsung Galaxy Express II, disponibil exclusiv la Vodafone, are un pret de 0 Euro, cu pachetul RED 29 si extraoptiunea Smartphone Plus 300 MB, pe doi ani. Mai multe informatii vor fi disponibile pe pagina www.vodafone.ro/shop.
Vodafone are in acest moment 610 magazine exclusive, dintre care 200 sunt magazine proprii si 410 sunt detinute de Parteneri exclusivi (dealeri). De curand, Vodafone a introdus Programul de Franciza, care se adreseaza romanilor cu initiativa, atrasi de domeniul inovator si dinamic al comunicatiilor mobile. In prezent, Vodafone are deja in reteaua sa 7 magazine ce opereaza in sistemul de franciza, iar alte 6 vor fi deschise pana la sfarsitul acestui an.
Programul de Franciza Vodafone este un model de business ce imbina experienta de retail Vodafone cu entuziasmul si implicarea partenerilor francizati. Magazinele din acest sistem au aceleasi standarde de imagine cu magazinele Vodafone si un nivel ridicat de calitate a serviciilor prestate. Vodafone ofera francizatilor acces la know-how-ul, sistemele, aplicatiile, standardele de imagine Vodafone si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private