O noua identitate vizuala si oferte speciale in magazinele Vodafone
Data publicarii: 04-12-2013 | IT&C
• Magazinul Vodafone din Baneasa Shopping City are acum o noua identitate vizuala
• Intre 4 si 7 decembrie, in toata magazinele Vodafone vor fi "Sales Days”, cu reduceri de pana la 100% la smartphone-uri de top
• Vodafone anunta lansarea Programului de Franciza pentru magazinele sale
Vodafone Romania a redeschis magazinul sau din Baneasa Shopping City, cu o noua identitate vizuala, aliniata noilor tendinte globale de design ale companiei. Noua amenajare interioara aduce utilizatorilor o experienta simplificata in interactiunea cu produsele, serviciile si brand-ul Vodafone. Printre avantajele noului design se numara accesibilitatea crescuta la zonele de interes, modularitatea spatiului, finisajele si design-ul premium.
"Magazinul Vodafone din Baneasa, aflat in top 3 la vanzarea de smartphone-uri, isi asteapta acum vizitatorii intr-o suprafata mai mare si cu o noua identitate vizuala. Pentru clientii nostri, va fi cu mult mai usor sa gaseasca cele mai bune oferte si sa testeze terminalele aflate in topul vanzarilor, impreuna cu serviciile Vodafone. De asemenea, special pentru Sarbatorile din aceasta saptamana, vom avea noi reduceri la toate telefoanele din portofoliul nostru, intre 4 si 7 decembrie”, a spus Andrea Rossini, Director Consumer Business Unit, Vodafone Romania.
Vodafone Sales Days vor aduce, pentru orice abonament nou sau reinnoit, o reducere de pana la 100% la smartphone-urile de top din portofoliul nostru. Astfel, Samsung Galaxy S4 sau BlackBerry Z30 vor putea fi achizitionate, in aceasta perioada, la pretul de 0 Euro, impreuna cu abonamentul RED 59, pe doi ani. De asemenea, si Samsung Galaxy Express II, disponibil exclusiv la Vodafone, are un pret de 0 Euro, cu pachetul RED 29 si extraoptiunea Smartphone Plus 300 MB, pe doi ani. Mai multe informatii vor fi disponibile pe pagina www.vodafone.ro/shop.
Vodafone are in acest moment 610 magazine exclusive, dintre care 200 sunt magazine proprii si 410 sunt detinute de Parteneri exclusivi (dealeri). De curand, Vodafone a introdus Programul de Franciza, care se adreseaza romanilor cu initiativa, atrasi de domeniul inovator si dinamic al comunicatiilor mobile. In prezent, Vodafone are deja in reteaua sa 7 magazine ce opereaza in sistemul de franciza, iar alte 6 vor fi deschise pana la sfarsitul acestui an.
Programul de Franciza Vodafone este un model de business ce imbina experienta de retail Vodafone cu entuziasmul si implicarea partenerilor francizati. Magazinele din acest sistem au aceleasi standarde de imagine cu magazinele Vodafone si un nivel ridicat de calitate a serviciilor prestate. Vodafone ofera francizatilor acces la know-how-ul, sistemele, aplicatiile, standardele de imagine Vodafone si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024