O noua identitate vizuala si oferte speciale in magazinele Vodafone
Data publicarii: 04-12-2013 | IT&C
• Magazinul Vodafone din Baneasa Shopping City are acum o noua identitate vizuala
• Intre 4 si 7 decembrie, in toata magazinele Vodafone vor fi "Sales Days”, cu reduceri de pana la 100% la smartphone-uri de top
• Vodafone anunta lansarea Programului de Franciza pentru magazinele sale
Vodafone Romania a redeschis magazinul sau din Baneasa Shopping City, cu o noua identitate vizuala, aliniata noilor tendinte globale de design ale companiei. Noua amenajare interioara aduce utilizatorilor o experienta simplificata in interactiunea cu produsele, serviciile si brand-ul Vodafone. Printre avantajele noului design se numara accesibilitatea crescuta la zonele de interes, modularitatea spatiului, finisajele si design-ul premium.
"Magazinul Vodafone din Baneasa, aflat in top 3 la vanzarea de smartphone-uri, isi asteapta acum vizitatorii intr-o suprafata mai mare si cu o noua identitate vizuala. Pentru clientii nostri, va fi cu mult mai usor sa gaseasca cele mai bune oferte si sa testeze terminalele aflate in topul vanzarilor, impreuna cu serviciile Vodafone. De asemenea, special pentru Sarbatorile din aceasta saptamana, vom avea noi reduceri la toate telefoanele din portofoliul nostru, intre 4 si 7 decembrie”, a spus Andrea Rossini, Director Consumer Business Unit, Vodafone Romania.
Vodafone Sales Days vor aduce, pentru orice abonament nou sau reinnoit, o reducere de pana la 100% la smartphone-urile de top din portofoliul nostru. Astfel, Samsung Galaxy S4 sau BlackBerry Z30 vor putea fi achizitionate, in aceasta perioada, la pretul de 0 Euro, impreuna cu abonamentul RED 59, pe doi ani. De asemenea, si Samsung Galaxy Express II, disponibil exclusiv la Vodafone, are un pret de 0 Euro, cu pachetul RED 29 si extraoptiunea Smartphone Plus 300 MB, pe doi ani. Mai multe informatii vor fi disponibile pe pagina www.vodafone.ro/shop.
Vodafone are in acest moment 610 magazine exclusive, dintre care 200 sunt magazine proprii si 410 sunt detinute de Parteneri exclusivi (dealeri). De curand, Vodafone a introdus Programul de Franciza, care se adreseaza romanilor cu initiativa, atrasi de domeniul inovator si dinamic al comunicatiilor mobile. In prezent, Vodafone are deja in reteaua sa 7 magazine ce opereaza in sistemul de franciza, iar alte 6 vor fi deschise pana la sfarsitul acestui an.
Programul de Franciza Vodafone este un model de business ce imbina experienta de retail Vodafone cu entuziasmul si implicarea partenerilor francizati. Magazinele din acest sistem au aceleasi standarde de imagine cu magazinele Vodafone si un nivel ridicat de calitate a serviciilor prestate. Vodafone ofera francizatilor acces la know-how-ul, sistemele, aplicatiile, standardele de imagine Vodafone si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an