Iarna aceasta la Carpatica Asig esti in castig
Data publicarii: 13-12-2013 | Finante-BanciCarpatica Asig, unul din principalii jucatori locali de pe piata asigurarilor din Romania, a demarat in aceasta iarna o noua campanie, prin care ofera clientilor sai avantaje aditionale la asigurarile auto si de locuinta.
Astfel, prin campania "La Carpatica Asig esti in castig!”, care se desfasoara in perioada 01.12.2013 - 28.02.2014, toti cei care vor incheia o asigurare la Carpatica Asig pentru masina (RCA Special sau Casco Special) sau pentru casa (asigurare AVANTAJ) vor primi beneficii suplimentare, care fac aceste produse cele mai accesibile pachete de asigurari de acest gen de pe piata.
"Prin produsele si serviciile noastre urmarim sa oferim clientilor intotdeauna calitate si un castig in plus pentru investitia lor. Prin campania de iarna, "La Carpatica Asig esti in castig”, am construit pachete speciale, care le ofera clientilor asigurari pentru masina, pentru casa sau de sanatate la cele mai mici preturi, alaturi de avantaje care intr-adevar conteaza si creaza valoare. Aceste pachete pot fi achizitionate din reteaua de parteneri si de la toate sediile Carpatica Asig din tara.” a afirmat Ina Crudu, director general al Carpatica Asig.
In aceasta iarna la asigurarea masinii prin achizitionarea pachetelor RCA Special - constand intr-o asigurare RCA si o asigurare de accidente persoane - si Casco Special - pachet de asigurare Casco si asigurare de accidente persoane - clientii companiei primesc cadou vouchere de discount, in valoare de pana la 120 de lei, pe care le pot folosi in reteaua de spalatorii partenere. Lista spalatoriilor care intra in aceasta promotie poate fi consultata pe site-ul campaniei: www.esti-in-castig.ro
Un alt avantaj pentru care pot opta cei care aleg pachetul RCA Special de la Carpatica Asig este asigurarea de sanatate care acopera, pentru o prima de asigurare de doar 1,5 euro (perioada de 6 luni) sau 2 euro (perioada de 12 luni), urmari ale accidentelor de circulatie in care este angajata raspunderea civila a vehiculului asigurat RCA.
Un alt produs la care Carpatica Asig a adaugat un avantaj in plus este asigurarea locuintei Avantaj. Clientii companiei vor avea casa asigurata, dar vor primi si bonusuri la expirarea perioadei contractuale. Mai exact, la asigurarea locuintei Avantaj, clientii vor beneficia de 1 sau 3 luni bonus la incheierea perioadei de 12 luni contractuale, in functie de valoarea primei de asigurare (1 luna bonus daca valoarea primei de asigurare este de peste 20 de euro si 3 luni daca valoarea primei de asigurare este mai mare de 25 de euro).
Tot la incheierea asigurarii RCA Special clientii pot alege, de asemenea, optiunea de asigurare de bunuri, care acopera, pentru o prima de asigurare de doar 1,5 euro (perioada de 6 luni) sau 2 euro (perioada de 12 luni), bunuri aflate in locuinta de domiciliu a Asiguratului, in valoare de 1000 euro
Mai mult decat atat, pentru linistea unui concediu prelungit Carpatica Asig ofera la asigurarea medicala de calatorie incheiata pentru 6 zile inca o zi bonus.
Regulamentul promotie "La Carpatica Asig esti in castig” poate fi accesat pe site-ul campaniei www.esti-in-castig.ro.
Carpatica Asig a inregistrat la finalul primul semestru al anului 2013 o crestere semnificativa a volumului primelor brute subscrise, depasind cu 77% perioada similara a anului precedent.
La finalul primului semestru al anului 2013 compania a ajuns la o cota de piata de 7.31%, plasandu-se astfel pe locul 8 in topul asigurarilor generale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză