Iarna aceasta la Carpatica Asig esti in castig
Data publicarii: 13-12-2013 | Finante-BanciCarpatica Asig, unul din principalii jucatori locali de pe piata asigurarilor din Romania, a demarat in aceasta iarna o noua campanie, prin care ofera clientilor sai avantaje aditionale la asigurarile auto si de locuinta.
Astfel, prin campania "La Carpatica Asig esti in castig!”, care se desfasoara in perioada 01.12.2013 - 28.02.2014, toti cei care vor incheia o asigurare la Carpatica Asig pentru masina (RCA Special sau Casco Special) sau pentru casa (asigurare AVANTAJ) vor primi beneficii suplimentare, care fac aceste produse cele mai accesibile pachete de asigurari de acest gen de pe piata.
"Prin produsele si serviciile noastre urmarim sa oferim clientilor intotdeauna calitate si un castig in plus pentru investitia lor. Prin campania de iarna, "La Carpatica Asig esti in castig”, am construit pachete speciale, care le ofera clientilor asigurari pentru masina, pentru casa sau de sanatate la cele mai mici preturi, alaturi de avantaje care intr-adevar conteaza si creaza valoare. Aceste pachete pot fi achizitionate din reteaua de parteneri si de la toate sediile Carpatica Asig din tara.” a afirmat Ina Crudu, director general al Carpatica Asig.
In aceasta iarna la asigurarea masinii prin achizitionarea pachetelor RCA Special - constand intr-o asigurare RCA si o asigurare de accidente persoane - si Casco Special - pachet de asigurare Casco si asigurare de accidente persoane - clientii companiei primesc cadou vouchere de discount, in valoare de pana la 120 de lei, pe care le pot folosi in reteaua de spalatorii partenere. Lista spalatoriilor care intra in aceasta promotie poate fi consultata pe site-ul campaniei: www.esti-in-castig.ro
Un alt avantaj pentru care pot opta cei care aleg pachetul RCA Special de la Carpatica Asig este asigurarea de sanatate care acopera, pentru o prima de asigurare de doar 1,5 euro (perioada de 6 luni) sau 2 euro (perioada de 12 luni), urmari ale accidentelor de circulatie in care este angajata raspunderea civila a vehiculului asigurat RCA.
Un alt produs la care Carpatica Asig a adaugat un avantaj in plus este asigurarea locuintei Avantaj. Clientii companiei vor avea casa asigurata, dar vor primi si bonusuri la expirarea perioadei contractuale. Mai exact, la asigurarea locuintei Avantaj, clientii vor beneficia de 1 sau 3 luni bonus la incheierea perioadei de 12 luni contractuale, in functie de valoarea primei de asigurare (1 luna bonus daca valoarea primei de asigurare este de peste 20 de euro si 3 luni daca valoarea primei de asigurare este mai mare de 25 de euro).
Tot la incheierea asigurarii RCA Special clientii pot alege, de asemenea, optiunea de asigurare de bunuri, care acopera, pentru o prima de asigurare de doar 1,5 euro (perioada de 6 luni) sau 2 euro (perioada de 12 luni), bunuri aflate in locuinta de domiciliu a Asiguratului, in valoare de 1000 euro
Mai mult decat atat, pentru linistea unui concediu prelungit Carpatica Asig ofera la asigurarea medicala de calatorie incheiata pentru 6 zile inca o zi bonus.
Regulamentul promotie "La Carpatica Asig esti in castig” poate fi accesat pe site-ul campaniei www.esti-in-castig.ro.
Carpatica Asig a inregistrat la finalul primul semestru al anului 2013 o crestere semnificativa a volumului primelor brute subscrise, depasind cu 77% perioada similara a anului precedent.
La finalul primului semestru al anului 2013 compania a ajuns la o cota de piata de 7.31%, plasandu-se astfel pe locul 8 in topul asigurarilor generale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare