SAFETY BROKER ESTE NOUL SPONSOR AL ECHIPEI U CLUJ
Data publicarii: 19-12-2013 | DiverseSafety Broker este noul sponsor al echipei de fotbal Universitatea Cluj, acordul fiind parte a unui parteneriat de lunga durata incheiat la inceputul acestei saptamani la Cluj-Napoca.
"Suntem mandri sa ne alaturam celei mai iubite echipe de fotbal din regiune si o vom sprijini sa ajunga pe locul pe care il merita. Sunt convins ca, impreuna, ii vom face din nou pe suporterii Universitatii fericiti!”, a declarat Viorel Vasile, CEO al Safety Broker. "U” Cluj este mult mai mult decat un club sportiv, este un adevarat spirit ce anima Transilvania inca din 1919.
Alaturarea celor 2 branduri vine in completarea strategiei Safety Broker - cel mai mare broker independent cu capital local - de a promova valorile sportului romanesc. "Nu este prima data cand investim in fotbalul romanesc - insa parteneriatul cu "U” Cluj reprezinta o provocare deosebita, una care ne onoreaza si ne obliga in noul an”, completeaza oficialul Safety Broker.
Safety Broker este cel mai mare broker de asigurare independent cu capital local ce opereaza in Romania. Compania a intermediat in anul 2012 prime de asigurare de peste 36,3 milioane euro, cu aproximativ 60% mai mult decat la nivelul anului 2011 si estimeaza ca va depasi 50 milioane euro in 2013.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză