Banca Transilvania s-a extins la Roma
Data publicarii: 06-01-2014 | Finante-BanciBanca Transilvania a deschis in 3 ianuarie, la Roma, o sucursala, destinata in special romanilor, persoanelor fizice, cat si companiilor. BT devine astfel singura banca romaneasca din Italia.
Horia Ciorcila, Presedintele Consiliului de Administratie al Bancii Transilvania, declara: "Ne bucuram ca, incepand de astazi, Banca Transilvania este parte a comunitatii italiene. Extinderea in strainatate este o oportunitate de business pentru banca noastra. Relatiile romano-italiene si strategia pe care o avem pentru BT Italia vor contribui, cu siguranta, la cresterea organica a bancii".
Clientii Sucursalei Italia au la dispozitie intreaga oferta a Bancii Transilvania: depozite, credite, BT24 Internet Banking si Mobile Banking, carduri, transferuri de bani, serviciul SMS Alert, Direct Debit, posibilitatea achitarii facturilor pentru furnizorii din Romania etc.
In plus, pentru primii sai clienti, oferta BT cuprinde, pana la finalul lunii martie a.c., trei pachete de produse gratuite. Adresa unitatii BT este Via Baldo degli Ubaldi nr.184 B, iar programul este de luni pana vineri, intre orele 8.00 si 16.30, iar sambata, intre 8.30 si 11.30.
Campania Banca Transilvania-Italia are ca headline "Ciao, am ajuns la Roma!”, iar protagonistul este Zanul BT, personaj folosit de banca atat in reclame, cat si in social media, pentru o comunicare corporativa non-conventionala.
Detaliile ofertei BT Italia sunt prezentate inclusiv pe siteul bancii, in cadrul unei pagini dedicate, www.italia.bancatransilvania.ro. In plus, BT prezinta, tot online, povestea extinderii sale in Roma - de la idee, la deschiderea sucursalei - in cadrul paginii Hot Topic BT Italia: http://www.bancatransilvania.ro/bt-social-media-newsroom/hot-topic-italia/.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara