Raiffeisen Bank s-a pregatit cu patru promotii pana de Revelion
Data publicarii: 13-11-2006
Creditul de consum nu presupune asigurare de viata sau a produselor si nu are alte taxe si comisioane incluse (de exemplu comision lunar de administrare). In plus, nu se solicita avans, girant sau carte de munca. Creditul promotional este disponibil direct in magazinele partenerilor strategici ai Raiffeisen Bank din diverse domenii de activitate: hypermarketuri, retaileri de electronice, electrocasnice si produse IT&C, furnizori de produse pentru casa, amenajari imobiliare si bricolaj.
O alta promotie demarata la 1 noiembrie este creditul aniversar Raiffeisen Bank "5 ani Selgros"- un produs de creditare oferit persoanelor fizice pentru cumparaturi in perioada sarbatorilor in reteaua magazinelor Selgros. Promotia ofera o rata a dobanzii de numai 5% pentru primele 5 luni ale creditului de consum in lei (perioada maxima a acestuia este de 5 ani).
Promotii la cardurile de credit Raiffeisen Bank
Prima promotie se adreseaza persoanelor care aplica pentru cardul de credit Raiffeisen Bank (Standard, co-brand cu Vodafone sau Gold) in perioada 18.09 - 30.11.2006 si care beneficiaza de 0% dobanda in 2006 pentru toate cumparaturile efectuate cu cardul.
O alta promotie se adreseaza tuturor posesorilor de carduri de credit Raiffeisen Bank (Standard, co-brand cu Vodafone sau Gold) care utilizeza cardul de minimum trei ori in perioada 1 noiembrie - 31 decembrie 2006 pentru cumparaturi. Prin tragere la sorti, acestia pot castiga: o excursie la Viena (pentru detinatorul de card si 3 dintre prietenii sai) plus 1.000 de euro bani de buzunar sau unul dintre cele 3 premii a cate 500 euro (echivalentul in lei).
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara