Google: Telefoanele mobile ar trebui sa nu coste nimic
Data publicarii: 13-11-2006
"Telefonul mobil ar trebui sa fie disponibil gratuit", a insistat oficialul Google. Acesta a afirmat ca este constient de posibilitatea ca telefoanele mobile sa nu ajunga niciodata un produs gratuit, insa a dat exemplul ziarelor, care nu sunt disponibile inca gratuit, desi se bazeaza de peste o suta de ani pe veniturile din publicitate, adaugand ca pretul acestora este foarte scazut.
Dupa mai multe luni in care a experimentat vanzarea de spatii publicitare in revistele americane, Google, liderul cautarii online, a anuntat ca va incepe sa vanda publicitate si pentru ziarele din SUA. Sistemul se va afla intr-o perioada de proba de trei luni, in reteaua reprezentata de Google fiind incluse 50 de publicatii, printre care The Washington Post si New York Times.
Un purtator de cuvant al Google a precizat ca vanzarea de spatii publicitare va fi facuta direct, Google nefiind un intermediar care cumpara spatiile publicitare pentru a le revinde. Oficialii companiei americane considera ca sistemul pe care il vor implementa prezinta avantaje fata de sistemul clasic practicat de agentiile de publicitate, doritorii putand sa achizitioneze online spatiile publicitare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an