Vrei sa scapi la ieftin la service? Condu politicos
Data publicarii: 11-02-2014 | Autocampania de comunicare inedita initiata de Service Auto IOVI incepe sa aiba tot mai multi sustinatori
Pe toata lumea ne deranjeaza cand un sofer e badaran in trafic. Toti suntem enervati de claxonatul excesiv, de acei colegi de trafic care arunca mizerii pe geam si de muzica care se aude prea tare dintr-o masina cu geamurile coborate.
Pentru a schimba astfel de gesturi e mai eficace sa incurajezi comportamentul pozitiv decat doar sa il critici pe cel negativ. Acest lucru se poate face prin expemlul propriu. Educatia copiilor se face si prin exemplificare, iar acestia copiaza comporamentul parintilor incepand de la mici gesturi pana la exprimarea unor idei sau atitudini. In mod similar putem educa prin exemplul propriu si prin incurajarea unui comportament civilizat.
Un service auto din Cluj-Napoca a ales sa faca tocmai asta si sa recompenseze soferii politicosi. A creat o serie de autocolante care promoveaza bunele maniere in trafic si care se lipesc pe luneta masinii. Sunt peste 20 de tipuri de mesaje diferite, de la ”Rabdarea incepe cand nu mai ai rabdare” la ”Pentru un trafic sanatos se recomanda folosirea zilnica a bunelor Șoferii ”prinsi” in service cu astfel de autocolante lipite pe luneta masinii au parte de o serie intreaga de beneficii si reduceri. De la diagnoza computerizata gratuita si verificari gratuite ale masinii la preturi preferentiale la piese si la manopera gratuita la inlocuirea becurilor.
Cei care au facut primii pasi in promovarea unui comportament civilizat in trafic ne impartasesc ”De cand am stickerul pe masina sunt mai atent si ma gandesc de doua ori inainte de a claxona. Ma cenzurez singur cand stiu ca am un mesaj scris pe masina si mie imi vine sa ma comport exact invers” spune Ovidiu din Cluj-Napoca.
”Am inceput sa vad tot mai multe masini prin oras cu astfel de autocolante si imi place sa le salut la stop. Simt ca facem parte dintr-o comunitate, chiar daca nu ii cunosc personal pe soferi” spune Teodora.
Victor Miron de la Iovi, service-ul auto care a initiat acest proiect, ne explica motivatia lor ”Am inceput aceasta initiativa deoarece asa putem sa contribuim direct la calitatea timpului petrecut de soferi in trafic. In plus e si un mod mai concret de a ne comunica valorile in care credem. Toate companiile isi afiseaza misiunea, viziunea si valorile. Noi am considerat ca e mai bine sa aratam palpabil cat de importanta e pentru noi corectitudinea ajutand la promovarea bunelor maniere in trafic.”
Clujenii pot sa mearga direct la service si sa isi ia autocolantul dorit si cei din afara orasului pot comanda de pe site-ul campaniei, pedrumulcelbun.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI