MasterCard lanseaza platile MasterPass In-App pentru cumparaturi sigure prin aplicatii mobile
Data publicarii: 24-02-2014 | Finante-BanciMasterCard lanseaza platile MasterPass In-App pentru cumparaturi sigure prin aplicatii mobile: Platile MasterPass de pe diferite dispozitive le permit utilizatorilor sa cumpere usor, rapid si cu incredere
In cadrul Mobile World Congress, MasterCard a anuntat platile prin MasterPass™ in-App, ce permit consumatorilor sa realizeze cumparaturi dintr-o aplicatie mobila. Platile MasterPass In-App elimina necesitatea de introducere a datelor cardului pe mai multe aplicatii mobile, simplificand procesul de plata si facandu-l mai rapid. Forbes Digital Commerce, Fat Zebra, MLB Advanced Media, NoQ, Starbucks Australia si Shaw Theatres Singapore sunt printre primii furnizori de aplicatii care vor permite cumparaturile prin MasterPass, din cadrul aplicatiilor lor.
Consumatorii fac cumparaturi si platesc prin metoda care se pliaza cel mai bine pe nevoile lor si pe stilul de viata - si de pe orice terminal pe care il au la dispozitie. Ei cauta "scurtaturi” digitale, care sa le ofere viteza, confort si o experienta de plata care decurge foarte bine. Cu MasterPass, acest lucru se intampla cu o singura apropiere, un singur click sau o simpla atingere in magazine, acasa, pe drum sau din interiorul unei aplicatii.
Conform ABI Research, veniturile totale din aplicatiile mobile, incluzand cumparaturile facute prin intermediul aplicatiilor, vor ajunge la 46 miliarde $ pana in 2016, de peste 5 ori mai mult comparativ cu cele 8,5 miliarde $ realizate in 2011.
Platile MasterPass In-App extind facilitatile din prezent ale serviciului digital MasterPass conceput pentru browser, in mediul aplicatiilor mobile. Aplicatiile care includ MasterPass le ofera consumatorilor ocazia de a cumpara cu doar un click sau o atingere, direct de pe dispozitivul preferat, fara a parasi mediul aplicatiei. Procesul optimizat de cumparare creeaza o experienta de cumparaturi impecabila, sustinuta de cele mai inalte grade de securitate si criptologie.
"Suntem bucurosi sa putem oferi clientilor nostri o solutie de plata digitala cum este MasterPass. Acest lucru se pliaza perfect pe filozofia noastra de a face comertul pe aplicatii mobile cat mai simplu si mai eficient”, spune Robert Tibbs, Chairman & CEO, Forbes Digital Commerce.
"MasterPass In-App este cea mai noua oferta de la MasterCard, conceputa pentru nevoile specifice ale noului ecosistem digital. Cream experiente frumoase pentru consumatori pe toate canalele si dispozitivele, si le facilitam comerciantilor accesul la noi clienti, intr-un mod care nu era posibil in era pre-digitala”, spune Ed McLaughlin, Chief Emerging Payments Officer la MasterCard. "Dezvoltam, de asemenea, o platforma care va face platile de pe terminale ce utilizeaza MasterPass la fel sau mai sigure decat orice este posibil in materie de carduri in prezent, asigurand cel mai inalt nivel de securitate pentru utilizatori.”
MasterPass In-App va fi pusa la dispozitia dezvoltatorilor si a comerciantilor incepand cu trimestrul al doilea al acestui an. Serviciul poate fi integrat rapid si simplu de catre comerciantii online, lucru care a fost deja realizat cu succes in peste 30.000 de comercianti MasterPass din Australia, Canada, Italia, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii.
Descoperiti toate anunturile MasterCard de la Mobile World Congress in dosarul nostru digital de presa si urmarindu-ne la@MasterCardNews #MWCashless.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București