MasterCard lanseaza platile MasterPass In-App pentru cumparaturi sigure prin aplicatii mobile
Data publicarii: 24-02-2014 | Finante-BanciMasterCard lanseaza platile MasterPass In-App pentru cumparaturi sigure prin aplicatii mobile: Platile MasterPass de pe diferite dispozitive le permit utilizatorilor sa cumpere usor, rapid si cu incredere
In cadrul Mobile World Congress, MasterCard a anuntat platile prin MasterPass™ in-App, ce permit consumatorilor sa realizeze cumparaturi dintr-o aplicatie mobila. Platile MasterPass In-App elimina necesitatea de introducere a datelor cardului pe mai multe aplicatii mobile, simplificand procesul de plata si facandu-l mai rapid. Forbes Digital Commerce, Fat Zebra, MLB Advanced Media, NoQ, Starbucks Australia si Shaw Theatres Singapore sunt printre primii furnizori de aplicatii care vor permite cumparaturile prin MasterPass, din cadrul aplicatiilor lor.
Consumatorii fac cumparaturi si platesc prin metoda care se pliaza cel mai bine pe nevoile lor si pe stilul de viata - si de pe orice terminal pe care il au la dispozitie. Ei cauta "scurtaturi” digitale, care sa le ofere viteza, confort si o experienta de plata care decurge foarte bine. Cu MasterPass, acest lucru se intampla cu o singura apropiere, un singur click sau o simpla atingere in magazine, acasa, pe drum sau din interiorul unei aplicatii.
Conform ABI Research, veniturile totale din aplicatiile mobile, incluzand cumparaturile facute prin intermediul aplicatiilor, vor ajunge la 46 miliarde $ pana in 2016, de peste 5 ori mai mult comparativ cu cele 8,5 miliarde $ realizate in 2011.
Platile MasterPass In-App extind facilitatile din prezent ale serviciului digital MasterPass conceput pentru browser, in mediul aplicatiilor mobile. Aplicatiile care includ MasterPass le ofera consumatorilor ocazia de a cumpara cu doar un click sau o atingere, direct de pe dispozitivul preferat, fara a parasi mediul aplicatiei. Procesul optimizat de cumparare creeaza o experienta de cumparaturi impecabila, sustinuta de cele mai inalte grade de securitate si criptologie.
"Suntem bucurosi sa putem oferi clientilor nostri o solutie de plata digitala cum este MasterPass. Acest lucru se pliaza perfect pe filozofia noastra de a face comertul pe aplicatii mobile cat mai simplu si mai eficient”, spune Robert Tibbs, Chairman & CEO, Forbes Digital Commerce.
"MasterPass In-App este cea mai noua oferta de la MasterCard, conceputa pentru nevoile specifice ale noului ecosistem digital. Cream experiente frumoase pentru consumatori pe toate canalele si dispozitivele, si le facilitam comerciantilor accesul la noi clienti, intr-un mod care nu era posibil in era pre-digitala”, spune Ed McLaughlin, Chief Emerging Payments Officer la MasterCard. "Dezvoltam, de asemenea, o platforma care va face platile de pe terminale ce utilizeaza MasterPass la fel sau mai sigure decat orice este posibil in materie de carduri in prezent, asigurand cel mai inalt nivel de securitate pentru utilizatori.”
MasterPass In-App va fi pusa la dispozitia dezvoltatorilor si a comerciantilor incepand cu trimestrul al doilea al acestui an. Serviciul poate fi integrat rapid si simplu de catre comerciantii online, lucru care a fost deja realizat cu succes in peste 30.000 de comercianti MasterPass din Australia, Canada, Italia, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii.
Descoperiti toate anunturile MasterCard de la Mobile World Congress in dosarul nostru digital de presa si urmarindu-ne la@MasterCardNews #MWCashless.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024